Quiz – Vad kan du om Valves spel?

Robot
Quiz – Vad kan du om Valves spel?

Undrens tid är inte förbi ty Valve gör spel igen. Det firas med quiz! The cake is a lie?

#fz, #quiz


Medlem

9/10 Korrekta svar!
Gaben är din gud och nu är du hans Jesus. Amen.

Missade på vilket spel som team fortress är en mod till tyvärr

Ambassadör
Xbox

9/10 ! Hur gick det till?


signatur

Jump in.

Medlem

Och jag som var helt säker på att TFC var till Half-life medan TF var till Quake! Hm.

Medlem

9/10!
Missade på frågan om vad Left 4 Dead-viruset hette.
Blev lite sugen på Black Mesa nu, man kanske ska lira lite mer av det en ledig dag som denna.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Gen
Medlem

6/10 Korrekta svar!
Gaben är lagom nöjd, och resultatet är lagom bra.

Tack Gaben för att du inte blev alltför missnöjd.

Medlem

6/10 Korrekta svar!
Gaben är lagom nöjd, och resultatet är lagom bra.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Inaktiv

9/10. Behövde nästan bara kolla på frågorna för att veta vilket var rätt svar och den jag faila var förstås den sista om skitspelet ingen bryr sig om

Medlem

7/10 Korrekta svar!
Gaben är din gud och nu är du hans Jesus. Amen.

Medlem

4/10 men alldrig gillat Half-luff det var väll ett häftigt spel när det kom för 100 år sedan men nä en av dom tråkigare FPS spel jag är mer för Doom/Duke 3D lite mer fast phased med minimal story.

Medlem

6/10 Korrekta svar!
Gaben är lagom nöjd, och resultatet är lagom bra.

::::::::: Gick sådär ::::::::


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

4/10 Korrekta svar!

4 mer än jag förtjänar. Noll koll på deras overrated titlar. Half-Life 1 var riktigt bra, allt därefter har varit "meh" för mig.


signatur

I drank what?

Gnällkuk

2/10 Korrekta svar!
Nu gjorde du Gaben lika besviken som när Epic Games Store öppnade. Starkt jobbat...?


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

5/10 the cake isa lie

Redaktör

9/10. Tack för snälla frågor Fredrik.


signatur
Medlem

2/10 borde vara fullpott.

Medlem

" 10/10 Korrekta svar!
Gaben är din gud och nu är du hans Jesus. Amen. "


signatur

Hellre fråga och se dum, än att inte fråga och förblir dum!

Medlem

10/10 Korrekta svar!
Gaben är din gud och nu är du hans Jesus. Amen.

Medlem

8/10 ett par gissningar som jag fick rätt för, bl.a. författaren till HL2

Medlem
Skrivet av Thanamauil:

Och jag som var helt säker på att TFC var till Half-life medan TF var till Quake! Hm.

Du hade i varje fall mer rätt än jag. Jag visste inte att det fanns moddar till Quake. 😶


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Medlem

5/10. Antar att jag inte är värd att unna mig ny dator till HL:Alyx...

Skägg.
10 Chambers
Medlem

TF är en mod på Quake? WHYYYY? Dem gjorde fel.

Medlem

9/10, hade ingen koll på Artifact

Medlem

Left 4 dead var inget för mig.
Alltså 9/10

Medlem
Medlem

2/10...iofs enda Valve spel som jag har hyfsat tyckt om var L4D2.

Medlem

7/10. Jag har knappt spelat något av Valves spel...


signatur

Kunskapsförmedlare.

Medlem

10 av 10, så klart.

Medlem

10/10. Gaben är din gud och nu är du hans Jesus. Amen.

Blir ändå inget Alyx för mig. Tvi på VR.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

12
Skriv svar