Nytt Star Wars-spel dyker upp på Playstation Store

Robot
Nytt Star Wars-spel dyker upp på Playstation Store

Vad är Project Maverick? Vi spekulerar kring den nya Star Wars-läckan!

#project-maverick, #star-wars


Medlem

Hade gärna sett ett ordentligt flygspel i star wars-universumet igen men det är ju för bra för att vara sant så det lär väl vara något småskräpigt mobilspelsliknande med mikrotransaktioner..
(skyller min bitterhet på det risiga vädret)

Medlem
Skrivet av Ftmch:

Hade gärna sett ett ordentligt flygspel i star wars-universumet igen men det är ju för bra för att vara sant så det lär väl vara något småskräpigt mobilspelsliknande med mikrotransaktioner..
(skyller min bitterhet på det risiga vädret)

Ungefär så man känner i det stora hela gällande allt som har med Star Wars att göra så länge som EA har exklusivitet på Star Wars. Star wars fallen order var chockerande bra måste jag säga.

Skägg.
10 Chambers

Ja, ett Rogue Squadron eller X-Wing vs Tie Fighter Star Destroyer hade ju varit sjukt ball.


signatur
Medlem

Mark Hamill hade call sign Maverick i Wing commander.


signatur

Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X

Medlem

Ser gärna ett nytt Star Wars spel med fokus på rymdstrider, bara de skriver bra karaktärer och en bra story för just de karaktärerna.

Medlem

Ett X-wing vs. Tie fighter-ish med VR-stöd hade varit najs

Medlem

Ett nytt X-Wing och jag behöver ALDRIG något annat spel.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Fragtjuv

Topgun//Starwars cross-over såklart


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Avstängd

VR VR VR VR VR.

Alla med nu.

VR *klapp* *klapp* *klapp*
VR *klapp* *klapp* *klapp*
VR *klapp* *klapp* *klapp*

Hoppas och drömma kan man ju


signatur

MPMG - MultiPlatform MasterGamer

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Ja, ett Rogue Squadron eller X-Wing vs Tie Fighter Star Destroyer hade ju varit sjukt ball.

Rogue Squadron var ju helt amazing. Körde med joystick...det ser man inte så mycket nu för tiden.

Jag har också en StarWars-tattoo!

"And my wolf pack, it grew, it grew by one. So there were, there were two of us in the wolf pack. I was alone in the wolf pack, and then Jonas joined in later."

Medlem

Fantastisk liten film! Älskar sånna här oscriptade filmningar!
Mer sånt!

Medlem

Tycker titeln "Project Maverick" känns väldigt mycket som ett flygarspel i VR typ som Eve Valkyrie

Medlem
Skrivet av DrAg00nEn:

VR VR VR VR VR.

Alla med nu.

VR *klapp* *klapp* *klapp*
VR *klapp* *klapp* *klapp*
VR *klapp* *klapp* *klapp*

Hoppas och drömma kan man ju

VR star was rymd sim ligger Hööööögt upp på önskelistan :).

Eller gå steget längre och släpp Mass effect 1-2 - Star Wars edition. I VR.

Inaktiv

Hoppas på en rail shooter

Medlem

Två Star Wars-spel ska vara under utveckling, varav ena uppföljare till Fallen Order och detta då, som ska vara ett "mindre ovanligt projekt"(bekräftat av Jason Schreier https://twitter.com/JG_Carse/status/1235227442794684417 ).

Det är inte listat som ett VR-spel.

"

  • The content ID is “EP0006-CUSA19053_00-MAVERICKBETA0001,” which suggests this is a beta test version.

  • PlayStation VR support is listed as “no,” meaning it is not a virtual reality game.

  • The Play Together parameter is listed as “5,” suggesting it has multiplayer. (Play Together is a feature which enables you to start a game directly from the Party screen.)

"

Går även att lyssna på en snutt från bakgrundsljudet på PS4'as home screen här -

https://www.gematsu.com/2020/03/unannounced-star-wars-project...


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Inaktiv

Nytt Tie Fighter... Snääääääälla

Pansarknekt

Omg aaaäahhhhhh. Cyberpunk nivå på hypen här om de blir tiefieghtin simulation Times


signatur

Ooooh the drama!

1
Skriv svar