LIVE - Gurkan tar punggrepp om The Covenant i Halo: Combat Evolved

Robot
LIVE - Gurkan tar punggrepp om The Covenant i Halo: Combat Evolved

Bungies killer app gör debut på Steam!

#halo


Medlem

Inget couch coop. 0/10 är mitt betyg.
Nä, är lite triggered. Det är ett bra spel men inget köp pga detta.

Ambassadör
Xbox

Trevlig stream som vanligt!


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av Najkan:

Inget couch coop. 0/10 är mitt betyg.
Nä, är lite triggered. Det är ett bra spel men inget köp pga detta.

Halo utan split screen coop? Orkar inte kolla upp men antar att det stämmer, dödar ju 99% av spelglädjen


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Ambassadör
Xbox
Skrivet av FejkFejksson:

Halo utan split screen coop? Orkar inte kolla upp men antar att det stämmer, dödar ju 99% av spelglädjen

343i har sagt att split screen till PC är något som de ska ta tag i efter att alla delarna är släppta till MCC på PC.


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av Mortaigne:

343i har sagt att split screen till PC är något som de ska ta tag i efter att alla delarna är släppta till MCC på PC.

Ok! Blir kanske ett köp när det finns. Känns lite trist, bästa delen borta, och att det är en port av en på den tiden ganska trist conversation av originalet. Men men


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem

Jag kan bara nämna att skulle någon spela Halo:CE och det inte går att plocka upp vapen eller det buggar när man försöker växla mellan dom se till att uppdatera Windows...


signatur

Asus ROG Strix Z370-H Gaming | Intel Core i7-8700K | AMD Radeon RX 6950 XT | Corsair Vengeance LPX 3500 MHz 2x16 GB 16-18-18-38 | Diverse lagring | Fractal Design - Define R5 | Corsair RM1000x

C64 | C64C | NES | Amiga 500 | Mega Drive | Game Gear | SNES | N64 (RGB) | GCN | DS Lite | Xbox 360 | Wii | 3DS XL | Wii U | New 3DS XL | PS4 Pro | Switch

1
Skriv svar