Control, Shadow of the Tomb Raider och Wolfenstein II i månadens PS Now

Robot
Control, Shadow of the Tomb Raider och Wolfenstein II i månadens PS Now
Medlem

Dessa och åtta andra spel som tillkommit idag finns redan att ladda hem eller streama så det är klart att det stämmer.

Edit: Det kan vara bra av FZ att inte bara kalla det för streamingtjänst då 300-400 spel går att ladda hem om man har en PS4.

Medlem

Control verkar intressant!


signatur

"Do. Or do not. There is no try." - Yoda

Avstängd
Skrivet av Margy:

Edit: Det kan vara bra av FZ att inte bara kalla det för streamingtjänst då 300-400 spel går att ladda hem om man har en PS4.

Håller helt med. Visst började Psnow som streamingtjänst men är idag mer än så.
Tänk det som gamepass och xcloud i samma paket när man kör på ps4, vilket nog de flesta gör.


signatur

MPMG - MultiPlatform MasterGamer

Medlem
Skrivet av DitroX:

Control verkar intressant!

Det är mycket bra. Bra strider med rolig fysik. Lite för labyrintigt ibland, men tar man sig tid och tålamod att utforska så blir man väldigt belönad. Bland annat med spelet bästa bossar. Missa ej!


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Gen
Medlem
Skrivet av DitroX:

Control verkar intressant!

Mycket bra spel. Mystiskt, konstigt och lite läskigt med ursnygg grafik, bra combat och en hel del att utforska.

Frilansare
Skrivet av Margy:

Dessa och åtta andra spel som tillkommit idag finns redan att ladda hem eller streama så det är klart att det stämmer.

Edit: Det kan vara bra av FZ att inte bara kalla det för streamingtjänst då 300-400 spel går att ladda hem om man har en PS4.

Tack Margy, har uppdaterat texten!

Medlem

Vilket sammanträffande, jag som precis satt i tankarna att köpa Control. Blir nog att köra via PSNow, så får jag se om 720p svider för mycket eller inte.


signatur

If You Have an Idea that You Genuinely Think is Good, Don't Let Some Idiot Talk You Out of It.

Medlem

Nu har PS-bloggen uppdaterats:

Citat:

Here is a full list of games joining the PlayStation Now library in March:

Control (available until Monday, 31st August)
Dead or Alive 5 Last Round
Nascar Heat 3
Nights of Azure
Nights of Azure 2: Bride of the New Moon
Romance of the Three Kingdoms 13
Shadow of the Tomb Raider (available until 7th September, 2020)
Toukiden 2
Toukiden Kiwami
Warriors All-Stars
Wolfenstein 2: The New Colossus

https://blog.eu.playstation.com/2020/03/03/ps4-games-shadow-o...

Medlem
Skrivet av Belfry:

Vilket sammanträffande, jag som precis satt i tankarna att köpa Control. Blir nog att köra via PSNow, så får jag se om 720p svider för mycket eller inte.

Är det bara i 720p....... man laddar ju hem spelet men men det är ju en gammal maskin. Kanske dags att ta sin 7 dagars gratis period nu och spela igenom control ändå. Billigare än gratis lär det väl inte bli. 🙈

Medlem
Skrivet av Belfry:

Vilket sammanträffande, jag som precis satt i tankarna att köpa Control. Blir nog att köra via PSNow, så får jag se om 720p svider för mycket eller inte.

720p är det bara om du streamar men alla ps4 titlar går att ladda hem och då får du maximal upplösning.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Åhå! VIlken tur jag har. Jag råkade mer eller mindre av misstag skaffa en månads PS Now, men Control har jag varit sugen på att spela och var faktiskt nära att köpa det häromdagen. Perfekt ju.

Medlem
Skrivet av BooliBoo:

Är det bara i 720p....... man laddar ju hem spelet men men det är ju en gammal maskin. Kanske dags att ta sin 7 dagars gratis period nu och spela igenom control ändå. Billigare än gratis lär det väl inte bli. 🙈

Skrivet av SunShine:

720p är det bara om du streamar men alla ps4 titlar går att ladda hem och då får du maximal upplösning.

Jag borde nog förtydligat att jag syftade på PSNow. Får aldrig samma "mysfaktor" när jag spelar på konsol, så om streamingen svider köper jag nog bara spelet och maxar det på PC istället.


signatur

If You Have an Idea that You Genuinely Think is Good, Don't Let Some Idiot Talk You Out of It.

1
Skriv svar