Inga fler slumpmässiga lootlådor i Destiny 2, hävdar Bungie

Robot
Inga fler slumpmässiga lootlådor i Destiny 2, hävdar Bungie
Medlem

Aldrig fattat det här med säsonger i typ destiny, apex mm... jag spelar ju bara vidare som alltid! Kan någon förklara mera specifikt vad det innebär. Jag hade ju förstått om dom resetade allt men...

Medlem
Skrivet av robbis:

Aldrig fattat det här med säsonger i typ destiny, apex mm... jag spelar ju bara vidare som alltid! Kan någon förklara mera specifikt vad det innebär. Jag hade ju förstått om dom resetade allt men...

Säsonger i Destiny 2 är lite annorlunda från andra spel som jag upplevt det.
Här är ett väldigt långt inlägg från Bungie som förklarar vart de vill driva Destiny.

Medlem
Skrivet av Luciphear:

Säsonger i Destiny 2 är lite annorlunda från andra spel som jag upplevt det.
Här är ett väldigt långt inlägg från Bungie som förklarar vart de vill driva Destiny.

OMG så mycket text, så lite som förklarade för mig som noob

Medlem
Skrivet av robbis:

OMG så mycket text, så lite som förklarade för mig som noob

Haha, ursäkta!
[Tagit bort min onödigt långa förklaring då jag framstod som jag bara ramblade för mycket imo]

Allt som allt, jag tror väl mest bara det är ett samlingsord för att folk ska få en uppfattning om när de största ändringarna kommer att ske och att kunna ha något att sikta på. Det är svårt att ha ett driv utan att veta vart mållinjen är riktigt.

Här är nästa säsongs trailer;

Medlem

Att göra det till ett spel där man kan förtjäna sina kosmetiska prylar genom att spela spelet, var det ingen fundering på när de lämnade Activision och nu äntligen får bestämma själva. Fortine är lite en annan sak då hela spelet är free to play. (Jag vet att Destiny 2 är free to play nu, men det är ju bara grundspelet...)
Men det är väl så här det blir när ett spel är byggt runt- och med MTX som baktanke istället för tvärtom (eller helst inte alls).


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

1
Skriv svar