Calle spontanstreamade Diabotical

Robot
Calle spontanstreamade Diabotical
Medlem

Ååå, ni har inga nycklar ?

Moderator | Testpilot
Skrivet av heady89:

Ååå, ni har inga nycklar ?

Det är så vitt jag vet en svensk studio så det kanske går att ordna något. Håll utkik på sajten!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Spelet ser efterblivet bra ut. Äntligen en vettig arena-shooter. Quake Champions blev ju lite av en blöt fjärt.

Skägg.
10 Chambers

Tack till @prozpect för nyckeln!


signatur
Medlem

@Carl Johansson-Sundelius: Har du testat Unreal Tournament på sistone?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Gnällkuk

@Carl Johansson-Sundelius: skulle kolla, men i samma stund som jag slog på vad jag tvungen att jobba

kan du ge en tl;dw av din spelsession?


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Geeks Gaming

Kört några rundor. Riktigt härligt att äntligen få ett nytt ordentligt arena spel.
Dock märks de att man inte kört arena FPS spel ett bra tag.

Medlem

Overwatch inspirerat?

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av trickeh2k:

@Carl Johansson-Sundelius: skulle kolla, men i samma stund som jag slog på vad jag tvungen att jobba

kan du ge en tl;dw av din spelsession?

Väldigt lovande! Kul med instagib där det är projektiler med traveltime istället för hitscan-vapen.

Skrivet av aeqvist:

Overwatch inspirerat?

Quake 3


signatur
Medlem
Skrivet av Rafner:

Spelet ser efterblivet bra ut. Äntligen en vettig arena-shooter. Quake Champions blev ju lite av en blöt fjärt.

Hann med ett tiotal matcher i helgen och måste säga att jag föredrar QC med hästlängder, dock är det ju bara beta så det kan ju ändras. Diabotical behöver enligt mig:
*Fixa knockback på granater och raketer.
*Få till kraftfullare ljud på vapnen, låter som man avfyrar en nerfpistol.
*Öka styrkan på railgun, nu tar det 5 fullträffar att döda en full stackad fiende.
*Bättra på nätkoden, var flera med/motspelare som sporadiskt blev osynliga för att ngn sekund senare rubberbandat till andra sidan kartan.
M.m

Men men hoppas dom lyckas!


signatur

Grim Fandango, bättre uppfinning än hjulet!

Skägg.
10 Chambers
1
Skriv svar