Quiz – Game over

Medlem

5/10 Korrekta svar!
"Don't lose hope!"

::::::::::::: Gick inge vidare :::::::::::::


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

4/10 många av spelen har jag inte ens spelat, Kan inte ett skit om south park och jag glömde av mig det var theme park not theme hospital.

Postnord Tycoon låter som det kunde vara intressant spel så Kom igen nu FZ skapa det.

Medlem

5/10 Korrekta svar!
"Don't lose hope!"

Nä, hoppet finns där tills någon faktiskt gör ett "Postnord Tycoon.

Det måste bli tidernas bästa spel! Tänk dig ett spel där du där leder ett företag som en gång hade monopol på marknaden, hade högt förtroende, bra service och hyggliga priser. Det är där du kommer in som spindeln i nätet, ständigt ökar priserna i samma takt som du försämrar servicen, ser till att bli det blir ett av de mest misstrodda företagen på den inhemska marknaden och där du kan göra precis alla (dyrbara) fel du vill, men den stora twisten i spelet är att det kommer med ett gratisfusk, som innebär att staten går in med pengar varje gång du går med förlust. Att gå med förlust är faktiskt själva målet med spelet, en slags nutida simulator som ser hur mycket det går att göra dyrbara fel, skapa massiv negativ pr och öka förlusterna för att i slutändan se hur mycket folk tål innan de de samlas med brinnande facklor och högafflar utanför ditt kontor. 😂

12
Skriv svar