Deep Rock Galactic firar 2 år – provspela gratis i helgen!

Robot
Deep Rock Galactic firar 2 år – provspela gratis i helgen!

Helt förstörbara miljöer, processuellt genererade grottor, dvärgar och co-up för 4.

#Deep-rock-galactic, #Ghost-ship-games


Medlem

Såg kul ut! Måste nog spelas med vänner!


signatur

Niet.

Skribent
Skrivet av Theade:

Såg kul ut! Måste nog spelas med vänner!

Helt klart. Det är riktigt, riktigt roligt och nervkittlande när man kör med ett gäng polare.

Medlem

Ett riktigt roligt spel! Gameplayen växlar mellan "ohhh kolla vilken cool glittrande grotta" till "AAAGGHEEAEE TUSEN EXPLODERANDE JÄTTESPINDLAR ÄTER MITT ANSIKTE" konstant och har nog inte haft en tråkig stund i spelet sedan det kom in i EA, längtar så tills 1.0, kan rekommendera det starkt!

Medlem

Har det på min önskelista. Kommer troligtvis bli ett köp när det väl släpps.
Bara tråkigt att det är max 4 spelare.

Medlem

Kan spelas med mus och tangentbord på Xbox One.

Skribent

Ett av de mest underskattade spelen idag skulle jag säga. Provade gratistimmarna på xbox och är helt fast. Dessutom crossplay med Pc.


signatur

"Writer and Fighter"

Avstängd
Skrivet av Johlor:

Ett av de mest underskattade spelen idag skulle jag säga. Provade gratistimmarna på xbox och är helt fast. Dessutom crossplay med Pc.

Är ett spel med 22 000 Overwhelmingly Positive reviews på Steam verkligen underskattat?

Skribent
Skrivet av Hordaland:

Är ett spel med 22 000 Overwhelmingly Positive reviews på Steam verkligen underskattat?

Trots det pratas det knappt om spelet.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Det e faktiskt rätt kul


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Avstängd
Skrivet av Johlor:

Trots det pratas det knappt om spelet.

Spel I early access brukar ha en tendens att sjunka ner lite under utvecklingsperioden och sen få en extra boost vid det faktiska släppet. Många spelsajter och tidningar recenserar inte early access-spel och därför når det inte den breda massan.

Skribent
Skrivet av Hordaland:

Spel I early access brukar ha en tendens att sjunka ner lite under utvecklingsperioden och sen få en extra boost vid det faktiska släppet. Många spelsajter och tidningar recenserar inte early access-spel och därför når det inte den breda massan.

Underskattat kanske var fel ord...men det går lite under radarn, även om det är early access.


signatur

"Writer and Fighter"

1
Skriv svar