Teaser för Frictional Games nästa spel

Robot
Teaser för Frictional Games nästa spel
Medlem

Ser mycket fram emot Frictional Games nästkommande!

Medlem

Yes... Yes... Yes!

Medlem

Min första genomspelning av Amnesia är nog en av de bästa skräckupplevelser jag varit med om. Inte lirat Soma men kört Penumbra vilket också är ett läskigt spel. Inte på samma nivå som Amnesia men definitivt värt att testa om man gillar skräck.

Geeks Gaming
Skrivet av 1337Figaro:

Min första genomspelning av Amnesia är nog en av de bästa skräckupplevelser jag varit med om. Inte lirat Soma men kört Penumbra vilket också är ett läskigt spel. Inte på samma nivå som Amnesia men definitivt värt att testa om man gillar skräck.

SOMA är mer existentiellt än renodlad skräck som Amnesia var/är.
Dock läskigt som fasiken oavsett

Slutet är.....hemskt

Medlem
Medlem
Skrivet av 73mpl4R:

GOTY 2020!

Det var väl lite att ta i?

Medlem
Skrivet av NordhNet:

SOMA är mer existentiellt än renodlad skräck som Amnesia var/är.
Dock läskigt som fasiken oavsett

Slutet är.....hemskt

Att det inte är så läskigt är det som gjort att jag inte riktigt känt något sug men kanske borde ge det en chans då. Har ändå hört ganska mycket bra om det 🤔

Time Travel confirmed ...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av A1200G:

Det var väl lite att ta i?

Lite på skoj såklart, men blir det i närheten så bra som SOMA, så har det min röst

ELF
Medlem

Glidmedel... check.... Toapapper... check..... Snuttefillt... check....

Älskar deras spel. Hoppas bara de inte tar ut sig på att bara göra spel som penumbra.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem
Skrivet av 1337Figaro:

Att det inte är så läskigt är det som gjort att jag inte riktigt känt något sug men kanske borde ge det en chans då. Har ändå hört ganska mycket bra om det 🤔

Det är läskigt, det är deras bästa spel utan tvekan. Allt från ljud till miljöer till story, så även om det inte är 100% pure skräck som Amnesia tyckte jag Soma var värre. Lätt värt att spela.

1
Skriv svar