Microsoft Flight Simulator innehåller varenda flygplats i världen

Robot
Microsoft Flight Simulator innehåller varenda flygplats i världen
Medlem

Fi helvete detta kommer bli awesome

Medlem

Jag är inget större FS fan men jag håller med, det ser sjukt häftigt ut.

Medlem

Det komiska i det här är att det verkar komma till xbox ?


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Det är sällan man blir imponerad av grafik och realism i spel nu för tiden men detta är en milstolpe! Jag tappade hakan så snyggt det är!

Om det fanns en Oscarsgala för spel så skulle detta kamma hem många vinster!

Avstängd

Så hajpad.

Men.

Nån som kan hitta nån info om det finns nåt extremt nybörjarläge. Som jag minns det klarade jag inte ens demotestningen i det tidigare spelet. Det var helt enkelt för svårt.

Och är det inte bra att spelet kommer till XBOX också, eller?

Medlem

Ja självklart är Landvetter med men hur är det med Säve och Arlanda?

Skribent
Skrivet av Calez:

Så hajpad.

Men.

Nån som kan hitta nån info om det finns nåt extremt nybörjarläge. Som jag minns det klarade jag inte ens demotestningen i det tidigare spelet. Det var helt enkelt för svårt.

Och är det inte bra att spelet kommer till XBOX också, eller?

Jocke nämnde i sin förhandstitt att det gick att ställa in så att spelet i princip sköter allt åt en.

Med tanke på hur mycket jobb (och pengar) som läggs ned på det så tror jag att de är ganska angelägna om att attrahera vanliga gamers också, utöver sim-entusiaster.

Megadelux
Skrivet av robbis:

Fi helvete detta kommer bli awesome

Jag är med i alphan. sedan några veckor.

Megadelux
Skrivet av Calez:

Så hajpad.

Men.

Nån som kan hitta nån info om det finns nåt extremt nybörjarläge. Som jag minns det klarade jag inte ens demotestningen i det tidigare spelet. Det var helt enkelt för svårt.

Och är det inte bra att spelet kommer till XBOX också, eller?

Ja. Det finns.

Skribent

Tänk att få landa på Kalmar Öland Airport. Drömmen!


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem
Skrivet av Molotov:

Det komiska i det här är att det verkar komma till xbox ?

Lär bli lite mer åt simcade-hållet, men annars så finns det ju HOTAS till Xbox, så så konstigt är det ju inte. Sen vet vi ju inte i fall Microsoft planerar att släppa egen hårdvara för MFS, som en ny SideWinder

Medlem

Min största fråga är om en nybörjare kan spela detta spelet? Eller måste man vara en riktig pilot för att kunna flyga i spelet?

Medlem
Skrivet av renod:

Jag är med i alphan. sedan några veckor.

första erfarenheten? Hur var den då? VR?


signatur

“A painter should begin every canvas with a wash of black, because all things in nature are dark except where exposed by the light.”
― Leonardo da Vinci

Medlem

Har vi nån video på hur världen ser ut i närbild? Bortsett från flygplatserna. Hade varit intressant och sett.

Megadelux
Skrivet av Superfly74:

första erfarenheten? Hur var den då? VR?

Är under NDA tyvärr.

Medlem

@Cooling23: Läs tidigare inlägg.


signatur

Medlem i Asgard, en svensk Star Citizen organisation.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/ASGARD

Min referral code: STAR-92KM-Q67T, https://robertsspaceindustries.com/referral-program
Använd gärna när du skapar ditt konto. Relaterade frågor? Skicka gärna ett PM.

Medlem

Är inget fan av FS men kanske köper det bara för hur jävla coolt det ser ut att bli.

Ser fram emot att kunna flyga en jumbojet upp och ner

eld
Medlem
Skrivet av Lolflakes:

Har vi nån video på hur världen ser ut i närbild? Bortsett från flygplatserna. Hade varit intressant och sett.

som google maps när du zoomar in i princip, men det är en hälsosam tradeoff.

Medlem

@renod: jag förstår!:) Sånt leker man inte med.


signatur

“A painter should begin every canvas with a wash of black, because all things in nature are dark except where exposed by the light.”
― Leonardo da Vinci

Medlem

Tenzing Hillary Airport <- jag ser fram emot att landa på den med en Antonov An-225


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Redaktör
Skrivet av Ankh:

Tenzing Hillary Airport <- jag ser fram emot att landa på den med en Antonov An-225

Haha. Kom ihåg hjälmen.


signatur
Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Haha. Kom ihåg hjälmen.

Självklart!! Säkerheten före allt!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Redaktör
Skrivet av Calez:

Nån som kan hitta nån info om det finns nåt extremt nybörjarläge. Som jag minns det klarade jag inte ens demotestningen i det tidigare spelet. Det var helt enkelt för svårt.

Och är det inte bra att spelet kommer till XBOX också, eller?

NDA gäller som sagt, men om vi pratar rent generellt så brukar flygsimmar ha massa frivilliga hjälpmedel, och med alla såna påslagna brukar man kunna flyga med mus/tangentbord eller gamepad.


signatur
Medlem

Det ska intressant att se hur de hanterar NZSP. FSX kunde inte alls hantera syd-/nordpolen på ett vettigt sätt, blev nåt knas med grafiken just runt polerna.


signatur

No hill is too steep No hole is too deep

Medlem
Skrivet av renod:

Jag är med i alphan. sedan några veckor.

skryt mera.. skickar bandidos på dig

1
Skriv svar