Kinesiska staten säger "Nej!" till digitala virus och förbjuder Plague Inc

Robot
Kinesiska staten säger "Nej!" till digitala virus och förbjuder Plague Inc

Cyberspace Administration of China menar att det innehåller olagligheter.

#coronaviruset, #plague-inc


Medlem

Kina är ett skitland.

Medlem

China in a nutshell indeed!


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Gnällkuk

Kina är så bajsnödigt land så det finns inte. Man kan vara lite butter över vår regering och hur de styr det här landet, men oavsett så har vi rätt små problem jämfört med om vi hade levt i förtryck av ett kommuniststyre.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Trodde faktiskt dom skulle ha förbjudit det tidigare, men det kommer inte som en chock åtminstone. Kanske ska in och spela en omgång med start i Kina och se hur det går.


signatur

Submission is for the weak

phi
Medlem

Hela Kina innehåller olagligheter. Kan vi inte förbjuda Kina?

Medlem

för att citera en god vän:
"De satsar väl på live-action versionen istället."

Medlem

Kan man inte stoppa Corona kan man stoppa Plague Inc. Det har trots allt drabbat fler xD


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Medlem

Utvecklarna borde lägga till achievements som man får om man lyckas att endast utplåna Kina och där resten av världen jublar. Då har förbudet åtminstonde legala grunder.

Medlem

Snart förbjuder de väl försäljning av lime i samband med all corona också.. 🙄 😏

Medlem

Vilket larv. Skitland!


signatur

//monster

Medlem

Jag har ägt plague inc sen 2013 ser jag. När köpte ni spelet?

Medlem

Förbjudet..... Och det är inte deras djurhållning som skapat viruset från första början....... Skitland

KoP
Medlem

Kina borde förbjudas.

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Kina är så bajsnödigt land så det finns inte. Man kan vara lite butter över vår regering och hur de styr det här landet, men oavsett så har vi rätt små problem jämfört med om vi hade levt i förtryck av ett kommuniststyre.

Man kan nog säga att Kina och deras kommuniststyre är i allra högsta grad värre än många länder, även Sverige, KKP är totalt vedervärdigt. Ganska svårt att jämföra skulle jag säga. Men jag tycker ändå att denna mening tar lite för lätt på Sveriges problem och dess styre. ^^


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Snacka om att fokusera på rätt saker.

1
Skriv svar