God fortsättning! Anthem har äntligen stuvat undan julpyntet

Robot
God fortsättning! Anthem har äntligen stuvat undan julpyntet

Typiskt när snön äntligen lagt sig över delar av landet.

#anthem, #bioware, #julpynt


Medlem

Ser fram emot 2.0, men kommer inte spela det nåt mer fram till dess.

Medlem

Köpte för 20kr på en tidigare rea, får se om man gick miste om en chokladbit eller inte


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

@magma: Det var mig inte dåligt, 20kr är det ändå värt kan jag tycka. Inte mer

Medlem

I Warframe kan man ha kvar julpyntet i sitt skepp året runt om man inte ändrar sin dekor. Det måste ju betyda att det är ännu värre ställt än i Anthem. /s

Skämt åsido, tack för en mer balanserad rapportering av den här händelsen. Fail-kulturen går rätt överdrivet hårt fram på den.

Medlem

Jag plockade faktiskt ner mitt julpynt igårkväll - med undantag för de röda gardinerna som det står "GOD JUL" på, för jag orkar inte ta fram stegen..

Betyder det att jag och Anthem är lika illa däran?


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Skrivet av Baronova:

Jag plockade faktiskt ner mitt julpynt igårkväll - med undantag för de röda gardinerna som det står "GOD JUL" på, för jag orkar inte ta fram stegen..

Betyder det att jag och Anthem är lika illa däran?

Njä, alltså hade det varit blott röda gardiner så hade det varit lika. När det dessutom står "GOD JUL" så är du i en värre liga.


signatur

Viam inveniam aut faciam

Medlem

Fick för mig att köra Anthem idag. Fick ingen matchmake på någon av fortress. Känns sjukt dött.

Medlem

Såå.. hur går man från stendöd till bara "lite tystare"...?

Medlem

Alltså... Jag är fortfarande sugen på spelet. Har aldrig spelat en loot shootern, och Anthem verkar i grunden rätt kul. Sen är jag ingen end-game grinder. Jag vill liksom spela ett spel tills det är klart. Diablo på svåraste. Mer behövs inte. Så ev brister där hindrar mig inte från att köra Anthem. Min kassa PC däremot gör det.

Skribent
Skrivet av magma:

Köpte för 20kr på en tidigare rea, får se om man gick miste om en chokladbit eller inte

Köpte för 39 kr, tänkte att jag hamstrar det i fall 2.0 blir spelbart. NMS gick ju från att Gamestop hade överflöd och typ försökte tvinga på folk kopior "TA ETT GRATIS VI MÅSTE BLI AV MED DEM"...till att sen gå upp till 599 kr begagnat på en vecka när den första stora uppdateringen släpptes och det blev populärt.

Så..om Anthem kan göra en sådan vändning, blir 39 kr kanske en investering


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Testade Anthem igår för att få de fyra wraps som är gratis 1 års grejer. När jag ändå var inne tänkte jag köra dagens Stronghold. Kom in alldeles själv och utan huvud. Mina abilitys lät men existerade inte i övrigt. Så föga förvånande dog jag ganska snart. Väntar nog till 2.0 hädanefter.


signatur

PSN: Smartisrules 🎮

Medlem
Skrivet av Smartisrules:

Testade Anthem igår för att få de fyra wraps som är gratis 1 års grejer. När jag ändå var inne tänkte jag köra dagens Stronghold. Kom in alldeles själv och utan huvud. Mina abilitys lät men existerade inte i övrigt. Så föga förvånande dog jag ganska snart. Väntar nog till 2.0 hädanefter.

Hahahaha det låter som Anthem det.

Medlem

Fick det gratis men kan ändå värdera spelet till 2-400kr. 200 för själva singel player delen och resten 0-200kr lite vad man själv vill lägga ner i det. Jag har svårt för end game materialet eftersom det känns rätt ut buggat/och svårt att förstå. Så max 100kr har det varit värt för mig. Singel player delen var faktiskt över mina förväntningar och jag hade riktigt kul med spelet i ca 2 veckor. Sen tog singel player delen slut och så gjorde mitt intresse för spelet med.

1
Skriv svar