Steams nya sökfuktion förenklar jakten på rätt spel

Robot
Steams nya sökfuktion förenklar jakten på rätt spel
Gnällkuk

Förutom slidern för pris, är detta nytt? Har för mig att man kunnat filtrera på detta ett tag, eller så kanske det bara är något jag har fått för mig.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Jag gillar det, får bort en hel del saker med dem nya verktygen, alltid ett plus!

Medlem

Har man inte kunna gjort det i flera år?


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Förutom slidern för pris, är detta nytt? Har för mig att man kunnat filtrera på detta ett tag, eller så kanske det bara är något jag har fått för mig.

Dom hade en sökfunktion där man kunde inkludera eller exkludera saker vid en sökning. Låter som det vi redan hade men måste ha fått mer funktioner.

Varför finns det inget Steam för PS4 spel? Sony har ju tyvärr monopol där eller hur?

Medlem

Använder de olika funktionerna i steam labs, rekommenderar mig bara bra spel. Nu när jag gick in o tittade la jag till 5 spel till min wishlist.

Medlem

tycker det är rätt bökigt att hitta rätt då det är så otroligt mkt skitspel och skräp som säljs på steam utöver det folk faktiskt vill ha. oändligt med asiatiska spel som av bilderna att döma alla är typ exakt likadana etc


signatur

//monster

Medlem

Det var tamejfan på tiden! Mer värdelös sökfunktion än den som funnits tidigare har man fått leta efter.

1
Skriv svar