Two Point Hospital

Medlem
Two Point Hospital

Hej är det någon som har provat denna spel på konsol och hur funkar det? Tack för allt svar

Medlem

Installerade det till Game Pass igår kväll så får testa idag kanske.

jbx
Medlem

Testade en snabbis på X-one x igår, det fungerar hyfsat bra. De har lyckats få till kontrollerna bra trots att detta spel uppenbarligen är gjort för mus och tangentbord.
Kommer spela igenom det på Xbox One när jag är klar med den bättre PC-versionen.
Varför undrar ni? Jo för att det är separata achievement-listor mellan pc och konsol, och ja, jag är beroende av att samla dessa.


signatur

Xbox Series X | Playstation 5 | Nintendo Switch

Medlem
Skrivet av jbx:

Testade en snabbis på X-one x igår, det fungerar hyfsat bra. De har lyckats få till kontrollerna bra trots att detta spel uppenbarligen är gjort för mus och tangentbord.
Kommer spela igenom det på Xbox One när jag är klar med den bättre PC-versionen.
Varför undrar ni? Jo för att det är separata achievement-listor mellan pc och konsol, och ja, jag är beroende av att samla dessa.

Tack för din svar.
Tänkte gå köpa det idag. Jag vill veta lite om spelet funkar på konsol. Jag hade väldigt svårt med Sims 4 på konsol.

jbx
Medlem
Skrivet av tarantino:

Tack för din svar.
Tänkte gå köpa det idag. Jag vill veta lite om spelet funkar på konsol. Jag hade väldigt svårt med Sims 4 på konsol.

Håller med men detta är riktigt bra optimerat för konsol, På metacritic ligger spelet just nu på 87 på Xbox versionen.
Spelet i sig är fantastiskt underhållande, Theme Hospital vibbarna är skönt nostalgiska, vissa patienter i spelet heter till och med Bullfrog i efternamn 😄.

Ett tips, gå och köp!


signatur

Xbox Series X | Playstation 5 | Nintendo Switch

1
Skriv svar