Tvärtemot ryktena inleds inte nya Star Wars-eran med ett spel

Robot
Tvärtemot ryktena inleds inte nya Star Wars-eran med ett spel

Flera av de andra ryktena stämmer däremot.

#disney, #star-wars


Avstängd

Gör bara ett bra singleplayer äventyr. Battlefront kan vara det sämsta som gjorts i spelväg.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

Vill ha ett RPG i Star Wars-miljö. Kotor i modern tappning typ.

Medlem

Ett spel som skrotades kallades Star Wars Viking. Fienderna i nya satsningen High Republic beskrivs som "Space vikings". Hmm.

Medlem

Dom borde ha hoppat mer dramatiskt åt ett eller annat håll. 200 år låter alldeles för lite(lol).

Det känns för safe, för nära och risk för att dom ska försöka göra prequels till prequels.

Med andra ord, aldrig riktigt kapa banden till Skywalkers.

kommer dom börja med Darth Plagueis vilket leder till att se en ung Palpatine? För det är onekligen en väg till pre-prequels(herrejösses)

Dom måste våga kapa banden till Skywalker.

Men visst... En del ideér låter helt klart intressant. Och tycker jag inte om det personligen går jag vidare i livet då min orginaltrilogi alltid finns där för mig!

Medlem

1313 or gtfo!


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

"The Nihil" ser ut som något som blev över från "Apex Legends"; sedan tror jag inte SW med Marvel-konceptet kommer funka bra. Det blir för spretigt. Det har egentligen bara funkat i litteraturens värld, och då inte kanske ens fullt ut.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Walter S.A. Iego:

"The Nihil" ser ut som något som blev över från "Apex Legends"; sedan tror jag inte SW med Marvel-konceptet kommer funka bra. Det blir för spretigt. Det har egentligen bara funkat i litteraturens värld, och då inte kanske ens fullt ut.

Kan missförstå dig lite, men iallafall. Gick det inte ganska bra för dom Comics som släpptes av Marvel? Läste några av dom och gillade de flesta!

Medlem
Skrivet av Nilos:

Vill ha ett RPG i Star Wars-miljö. Kotor i modern tappning typ.

Modern tappning? Kräktes lite i munnen.
Grov brist på utvecklare som skulle kunna göra något som lever upp till de förväntningar man skulle ha på ett KOTOR-spel.

Medlem
Skrivet av loerk:

Modern tappning? Kräktes lite i munnen.
Grov brist på utvecklare som skulle kunna göra något som lever upp till de förväntningar man skulle ha på ett KOTOR-spel.

jag kan utan problem tänka mig två som jag gärna sett få tillgång till star wars licensen
Larian Studios och CD Projekt RED !

Medlem
Skrivet av xermalk:

jag kan utan problem tänka mig två som jag gärna sett få tillgång till star wars licensen
Larian Studios och CD Projekt RED !

Tror jag skulle kalla två utvecklare en rejäl brist.
Om de nu skulle få chansen att ta sig an ett sånt projekt skulle jag dock inte klaga.

1
Skriv svar