Ägare av Xbox Ones Cyberpunk 2077 kan uppgradera till Xbox Series X-versionen utan extra kostnad

Medlem
Skrivet av Baronova:

Jag äger The Witcher 3 på tre olika plattformar.

Jag oxå

NuZ
Testpilot
Skrivet av DrAg00nEn:

Nu påstod ju den tidigare användaren att rdna2 inte är släppt till PC ännu som en orsak till varför xsx skulle vara att föredra. Men på samma sätt som att rdna2 gpun inte ännu är släppta till PC så är inte heller xsx släppt. inget drygt med det.

Visst har sony släppt några av sina exklusiva spel till PC. Och dom har sagt att dom ska börja släppa fler. Finns det något som helst som säger att dom kommer att släppa alla? Nepp.

Och sist men inte minst så säger han även att Sony påstått dom ska dra REJÄLT ner på produktionen av spel. Vilket också är en lögn.

Sist men inte minst så ses jag hellre som dryg än som en lögnare.

Ac3 greppar efter halmstrån.

Svar nej. Han sa bara att det inte är släppt än till PC. 12Tflops är mer än något AMD har på marknaden just nu så blir mycket bra konsol. Får se vad Sony gör. Att föredra en konsol över en annan är en smaksak. Troligen kommer Sony börja släppa alla sina spel till PC precis som MS då det ger mer pengar.


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Avstängd
Skrivet av NuZ:

Troligen kommer Sony börja släppa alla sina spel till PC precis som MS då det ger mer pengar.

Dom kanske gör det ja. Vi vet inte.
Ac3 däremot verkar veta att alla Sony exklusiva kommer. Stooor skillnad


signatur

MPMG - MultiPlatform MasterGamer

Skrivet av Lokander:

Kan någon förklara varför man köper en xbox 2020? Jag ser det som en självklarhet att köra playstation och det med den simpla anledningen; Spel.
Är det ett spel som kommer till allt? då kör jag på pc.
Annars har ju playstation väldigt många exclusive's och xbox har?
Låter la lite halvdryg men är generellt nyfiken på varför man köper en xbox helt enkelt.

Jag köpte en Xbox för att den har ofta snyggare spel Red Dead Redemption 2 var spelet som gjorde att jag skaffade en konsol denna generationen annars så är det sportspelen som den används till. När jag kollar på Sonys och Microsofts exklusiva spela så finns det inget av dom som skulle få mig att välja deras konsol. Är en PC spelare i första eftersom den är överlägsen när det kommer till att spela spel

Medlem

Ni kanske borde hållit er till ert fanboykrig på Gamereactor? Ser inte vitsen med att ni ska förpesta även denna sida med tramset.

Grafikfejs
Paradox Interactive

suck


signatur

När jag blir stor ska jag också ha dubbelskägg!

Medlem
Skrivet av Popski:

Ni kanske borde hållit er till ert fanboykrig på Gamereactor? Ser inte vitsen med att ni ska förpesta även denna sida med tramset.

Håller med, jag diskuterar mycket hellre funktionen än vad någon tycker om ett inlägg jag gjorde 2014.

Vad tycker du om smart delivery?

Avstängd
Skrivet av Ribcage:

Vad tycker du om smart delivery?

Låter som ett mycket utmärkt tillskott. Inget för mig dock då jag alltid försöker fokusera på ett spel i gången men förstår gott och väl att det är en utmärkt funktion för många


signatur

MPMG - MultiPlatform MasterGamer

Medlem
Skrivet av DrAg00nEn:

Låter som ett mycket utmärkt tillskott. Inget för mig dock då jag alltid försöker fokusera på ett spel i gången men förstår gott och väl att det är en utmärkt funktion för många

Det är väl lite mer att man ska slippa köpa samma spel flera gånger. Jag köpte tex GTAV till 360, One och sen PC. Sistnämnda pga hittade extremt billigt. Men hade gärna sluppit det.

Avstängd
Skrivet av Ribcage:

Det är väl lite mer att man ska slippa köpa samma spel flera gånger. Jag köpte tex GTAV till 360, One och sen PC. Sistnämnda pga hittade extremt billigt. Men hade gärna sluppit det.

Ja just ja... Blandade ihop med det dära multisleep grejen.

Att inte behöva köpa samma spel flera gånger är bara hemmåt. Köpte själv gtav till både ps3 och 4. Dock inte på release till denna generation. Väntade tills man fick det för halva priset


signatur

MPMG - MultiPlatform MasterGamer

Moderator | Testpilot

Rensat en del inlägg i tråden. Håll er gärna till ämnet och håll bråk borta från forumet, tack.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

*Käkar popcorn* Vad handlade artikeln om nu igen? 😁

Medlem

"...ägare av Cyberpunk 2077 kommer att få en kostnadsfri Xbox Series X". Låter som ett riktigt jävla pang-erbjudande!

Medlem
Skrivet av Ribcage:

Håller med, jag diskuterar mycket hellre funktionen än vad någon tycker om ett inlägg jag gjorde 2014.

Vad tycker du om smart delivery?

Ser ut som en trevlig fuktion för de som har Xbox. Hoppas på något liknande till PS5, men om det inte sker så har jag tillräckligt med pengar över för att köpa mina favoritspel till fler än ett format. Har inget emot att gynna vissa företag.

12
Skriv svar