Se slafsig gameplay från Chivalry 2!

Robot
Se slafsig gameplay från Chivalry 2!

Du ser ut att kunna återskapa en av de mest populära Monty Python-referenserna.

#chivalry-2, #just-a-flesh-wound


Medlem

Epic igen alltså. Börjar bli tröttsamt.


signatur

Burn in the light.

Medlem
Skrivet av redruM:

Epic igen alltså. Börjar bli tröttsamt.

Oftast bryr jag mig inte så mycket då jag ändå inte har något problem att vänta. Men när det gäller multiplayerspel känns det mindre lyckat. Förstår att bonuspengarna de får av EPIC lockar men jag undrar om det inte kommer straffa sig i längden och spelet nu hinner dö av innan Steam release.

Medlem
Skrivet av redruM:

Epic igen alltså. Börjar bli tröttsamt.

Vad är problemet, egentligen? Känns som att trenden i att bli upprörd över epic's intåg på marknaden borde vara överspelad vid det här laget. Det är ju snarare bra ur ett konkurrensperspektiv. Monopol är kommunism.

Medlem
Skrivet av redruM:

Epic igen alltså. Börjar bli tröttsamt.

Inte i närheten lika mycket som kommentarer om det

Medlem
Skrivet av Rockefellerz:

Vad är problemet, egentligen? Känns som att trenden i att bli upprörd över epic's intåg på marknaden borde vara överspelad vid det här laget. Det är ju snarare bra ur ett konkurrensperspektiv. Monopol är kommunism.

Jag har inget emot konkurrens men Epic betalar kreatörer för exklusivitet på plattformen och forcerar därmed de som vill konsumera kulturverk att använda Epics launcher. Det gör inte steam. Hade Epic bara låtit utvecklare välja fritt hade jag inte brytt mig.

Om steam har monopol så är det för att de har en stark användarbas på en bra plattform. När Epic har monopol så är det för att de betalar för det.


signatur

Burn in the light.

Medlem
Skrivet av Rockefellerz:

Vad är problemet, egentligen? Känns som att trenden i att bli upprörd över epic's intåg på marknaden borde vara överspelad vid det här laget. Det är ju snarare bra ur ett konkurrensperspektiv. Monopol är kommunism.

Vill inte stödja en plattform som riskerar att indirekt styras av en kommunistisk diktatur.

Litar inte på Google, Apple eller Facebook och försöker undvika deras informationsinsamling. Epic verkar fortfarande samla data och ser ingen anledning alls att lita på deras vaga löften att inte dela info till tredje part.

Om monopol är dåligt förstår jag inte hur ett potentiellt nytt monopol, uppbackat med pengar från ett megabolag som Tencent, är en förbättring.

Medlem

Detta kommer bara till pc eller? Inget ps4?

ELF
Medlem

Kan faktiskt vara en bra grej att det blir exklusivt på Epic Store först. Visst, det delar upp spelarbasen då många inte kommer spela första tiden och många kommer tröttna till Steam releasen. Men det håller också en spelarbas under en längre tid och när det släpps på Steam så kanske en del kommer tillbaka till det igen.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem
Skrivet av Sapiens:

Vill inte stödja en plattform som riskerar att indirekt styras av en kommunistisk diktatur.

Litar inte på Google, Apple eller Facebook och försöker undvika deras informationsinsamling. Epic verkar fortfarande samla data och ser ingen anledning alls att lita på deras vaga löften att inte dela info till tredje part.

Om monopol är dåligt förstår jag inte hur ett potentiellt nytt monopol, uppbackat med pengar från ett megabolag som Tencent, är en förbättring.

Du är medveten om att all din trafik snurrar igenom Huawei-switchar i fibernoderna (såvida du har fiber)? Det Kina inte vet om din närvaro på nätet redan är inte värt att veta.

Medlem
Skrivet av Rockefellerz:

Du är medveten om att all din trafik snurrar igenom Huawei-switchar i fibernoderna (såvida du har fiber)? Det Kina inte vet om din närvaro på nätet redan är inte värt att veta.

Är inte så insatt i det här med switchar osv men om det finns bakdörrar i varje switch borde det väl vara relativt enkelt att upptäcka det? Känns som en alldeles för stor risk att ta. Tror snarare den största risken är när vi blir apatiska, slutar tänka eller begära säkrare och privatare internet.

1
Skriv svar