Biomutant utvecklas fortfarande, försäkrar Experiment 101

Robot
Biomutant utvecklas fortfarande, försäkrar Experiment 101

Det svenskutvecklade action-rollspelet har haft en utmanande utveckling men är fortfarande på gång.

#Biomutant, #Experiment-101


Medlem

Brukar vanligtvis inte glömma bort spel som jag ser fram emot men hade helt glömt bort Biomutant... 😅

Om det ändå gjordes mer spel som detta till PC, t.ex. Ratchet and Clank vore rätt trevligt att kunna lira på PCn också.

Medlem

Har det rötter i mutant: tabletop-rollspelet? Jag får lite sådana vibbar av det iaf... Inspiration från det kanske....

Medlem
Skrivet av Ecodot:

Brukar vanligtvis inte glömma bort spel som jag ser fram emot men hade helt glömt bort Biomutant... 😅

Om det ändå gjordes mer spel som detta till PC, t.ex. Ratchet and Clank vore rätt trevligt att kunna lira på PCn också.

Det är det steam wishlist är till för, annars hade jag garanterat glömt det också.

Medlem

Embrace själva har också gått ut med att det fortfarande jobbas stenhårt på detta spelet.
Detta tror jag blir ett skitbra spel, hoppas iaf.


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Medlem

Tycker det har sett riktigt lovande ut hittills. Älskar designen.

Bra att det fortfarande är på gång.

Medlem

Jag är fortfarande väldigt kritisk till kvalitén. Hoppas verkligen att spel kännslan blir bra. Men det känns som om kameran i 3e person kan bli jobbig att få till på ett bra sätt.....

1
Skriv svar