Nästa Lara Croft-film sägs klämma in både Rise och Shadow of the Tomb Raider

Robot
Nästa Lara Croft-film sägs klämma in både Rise och Shadow of the Tomb Raider
Medlem
It's not a lake, it's an ocean

Det ser jag fram emot! Rise är bästa spelet i reboottrilogin. Första filmen var väl OK, men den avvek från spelet på flera konstiga sätt.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

"Trots ett ganska halvdant mottagande av den första stod det i höstas klart att det blir en andra Tomb Raider-film med Alicia Vikander återigen i rollen som äventyraren Lara Croft."

För F sake... Alicia Vikander Suger som Lara! Jävla skit film! och nu ska dom göra en till med henne! WTF?!
F you hollywood!

ska Fan sluta kolla på alla nya filmer bara skit ändå.

Eh....


signatur

Join Star Citizen at: https://robertsspaceindustries.com/star-citizen
Feel free to use my code and get some free in-game cash(5,000 UEC):
STAR-K3RR-BQ7C

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
"It's better to die on your feet than live on you knees"

Medlem

Jag tycker Alicia Vikander spelade riktigt bra som Lara Croft, ser framemot nästa film med henne.


signatur

AMD Ryzen 5 5600 | EVGA GeForce GTX 1070 8GB ACX 3.0 FTW | Fractal Design North Black TG | MSI MPG B550 Gaming Plus | Kingston Fury 32GB DDR4 3200MHz CL16 Beast | WD Black SN850X 1TB Gen 4 With Heatsink | EVGA SuperNOVA 750 G2 750W | Noctua NH-D15 | Windows 11 Pro

Medlem

Vikander är hopplös som Lara men Shadow of the Tomb Raider-storyn är riktigt bra så kommer nog ändå ge den en chans om ryktet visar sig stämma.

Geeks Gaming

Även om jag smått gilla den förra filmen så hade dom ju förstört storyn så himla mycket. Älskade storyn i första reboot spelet. Men all mystik va borta. Speciellt när filmen va så himla kort.
Så vet inte hur dom ska klämma in rise och shadow i en och samma film.

Medlem

Första filmen var riktigt kass, och Alicia likaså.
Pass på denna, finns bättre saker att titta på, som tex när gräs växer.


signatur

I drank what?

Inaktiv

Sweet!! Första filmen var sjukt bra! Alicia passar verkligen perfekt som Lara.

Medlem

Jag tyckte filmen var bra! Så kul med nästa!


signatur

IDKFA

Gen
Medlem

Filmen var hyfsat dålig och Alicia, som faktiskt är en duktig skådis, passar inte överhuvudtaget som Lara utan försöker spela någon töntig actionfigur med löjliga oneliners som är ljusår från spelets Lara.

Oj, oväntat. Det var en av de "filmer" jag trodde snabbt skulle glömmas bort. Märkligt val av fröken A att ta sådana här roller då hon är i sitt esse i kostymdramer.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Medlem

Remake Lara är kass. Filmen med Alien Vikander var i Uwe Boll nivå. Manuset var så trasigt att man kanske hade någon behållning av filmen om man var nerknarkad. Ofattbart att det görs en till film.

Medlem

Jag har inga problem med Alice men tyckte endå senaste tomb rider filmen var ordentligt tråkig. Kan också ha varit jag som inte alls orkade se filmen. Kanske tycker den är helt ok om några år när jag ev ser den igen med barnen.

Medlem

Jag älskar Tomb Raider men senaste filmen var så tråkig att jag faktiskt sluddrade till under några sekvenser.

Shadow är överlägset bästa spelet i senaste trilogin, men ska det göras en ny film borde man hitta på en ny story eller basera filmen på Tomb Raider 1 eller 2 för pure fan service!

Inaktiv
Skrivet av BadMrBox:

Remake Lara är kass. Filmen med Alien Vikander var i Uwe Boll nivå. Manuset var så trasigt att man kanske hade någon behållning av filmen om man var nerknarkad. Ofattbart att det görs en till film.

2 till. Det blir en trilogi. en episk sådan (för oss med bra filmsmak=)

1
Skriv svar