GTA IV:s pc-multiplayer är skrotat - Steam-återgången blev för mycket

Robot
GTA IV:s pc-multiplayer är skrotat - Steam-återgången blev för mycket
Gnällkuk

Ska vi gissa att vi får se mer rött den närmsta tiden?


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Så vi köper för att låna funktioner. Stabilt

Inaktiv

Dags att recensionsbomba då /s

Medlem

Dessa problemen får man aldrig på äldre spel då vi fick möjligheten att själva sätta upp dedikerade servrar.


signatur

Star citizen - swedish umbrella. Ett ideellt svenskt nätverk mellan organisationer och enskilda spelare.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/SWEUMB
Discord:
https://discord.gg/apN3dqYGM7

Geeks Gaming

Är ju typ ingen som kör multiplayer så varför är folk sura?
Plus finns ju http://iv-mp.eu/

Skribent

Läste först GTA V 😂

Fatta bajsstormen som hade blivit då.


signatur

"Writer and Fighter"

Testpilot

Struntar i MP men bra att dom gör sig av med gamla Windows Live service. Har spelet på Steam men aldrig spelat det så bra tillfälle nu

Redaktör

Nä nu jävl..! Så, visa vad ni tycker - rösta nedan!

Vi vill ha tillbaka Games for Windows - LIve!

  • Nej


signatur
Medlem

Games for Windows live?
Var det någonsin nån grej förutom nått som fuckade upp spelen? Har helt och hållet förträngt skiten.
Vill minnas att man fick dra ner nån fil för att "lura spel" med Windows live för att få dom fungera tillfredsställande.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Molotov:

Games for Windows live?
Var det någonsin nån grej förutom nått som fuckade upp spelen? Har helt och hållet förträngt skiten.
Vill minnas att man fick dra ner nån fil för att "lura spel" med Windows live för att få dom fungera tillfredsställande.

Skoja min doja... GFWL var fan hemskt, inget jag saknar.


signatur

I drank what?

Medlem

Så efter den 17 mars kommer man bara kunna trycka download och sedan play i steam och det fungerar?


signatur

Switch OLED, PS4 slim, PS3, New 3DS XL, Wii, GC, N64, GBA & NES
PC: 5800X3D ■ 32GB■ RTX 3070 ■ 27"1440p@165 Hz

Medlem

Faktisk enda mp jag gillat. Men jag är rätt ensam.


signatur

Det var detta...

Medlem

Tycker att MP i GTA4 var bra mycket roligare än i GTA5.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Jag hade aldrig några problem med Windows Live.

Jag äger ett fysiskt ex av GTA IV och har aktiverat det via Games for Windows Live och ett konto hos Rockstars Social Club. Plus att jag köpt och aktiverat GTA IV på Steam också.
Hur går det med "Episodes from Liberty city" som jag också äger fysiskt och aktiverat hos Rockstars Social Club och även på Steam?
Som det är idag så fungerar allt och alla versioner av GTA för mig.

Har även köpt GTA V på Rockstars Social Club och köpt GTA V på Steam. Låter kanske dumt och konstigt, men så har jag gjort.


signatur

autograph

ELF
Medlem

Det roliga i det tråkiga är att jag tankade senaste patchen igår när jag gjorde en inventarie check av min spellagringsdisk ;p

EDIT:
Vilken röra....


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Vem bryr sig när fivem.net finns. 😉 Glöm inte RedM. 👍


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Inaktiv
Skrivet av Molotov:

Games for Windows live?
Var det någonsin nån grej förutom nått som fuckade upp spelen? Har helt och hållet förträngt skiten.
Vill minnas att man fick dra ner nån fil för att "lura spel" med Windows live för att få dom fungera tillfredsställande.

Vi skulle LANa bla GTA4 back in the day och jag fick greja på i bra över en timma pga GFWL på en polares dator innan jag lyckades lösa det på något sätt jag inte minns nu. Det är inte enda dusten jag haft med GFWL men kan säga så mycket som att jag hatar skiten

1
Skriv svar