Photo Mode tråden

Medlem
Medlem

The Last of Us Remastered


signatur

PS2, PS3, PS4, PSP, New 3DS XL, NDS Lite, Wii, N64, Sega Mega Drive, GBC
PC: GTX 1060, MSI Z170A Krait Gaming 3X, 16GB DDR4 @ 1066.7 MHz

Medlem

signatur

7900XTX
7800X3D

Medlem

RDR2

Medlem
RDR2
Medlem

signatur

7900XTX
7800X3D

Medlem

Fick äntligen tummen ur att ladda upp lite bilder från Red Dead.

Kul litet easter egg när man lootade frenetiskt


signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

Medlem

Death Stranding Photo Mode kom idag. mest välgjorda Photo Mode jag varit med om. Magiskt är det.

FM-guru
F.d. Sisyr

Damn, vackert! Nu blev man sugen på att testa photo mode när spelet kommer till PC.

Medlem
Medlem

Äntligen Photo Mode i Death Stranding!


signatur

PS2, PS3, PS4, PSP, New 3DS XL, NDS Lite, Wii, N64, Sega Mega Drive, GBC
PC: GTX 1060, MSI Z170A Krait Gaming 3X, 16GB DDR4 @ 1066.7 MHz

Medlem

Lite blandat ..

Death Stranding

God Of War

Medlem

@Flugsaft: Trodde att mina Death Stranding bilder jag tog idag var fina tills jag såg dina. Aja. Grymt fina kort, gett mig massor med inspiration. Blir lätt mycket fler foton i denna detaljerade Photo Mode.


signatur

I'm like you, I have no name.

Medlem
Skrivet av Dohman:

@Flugsaft: Trodde att mina Death Stranding bilder jag tog idag var fina tills jag såg dina. Aja. Grymt fina kort, gett mig massor med inspiration. Blir lätt mycket fler foton i denna detaljerade Photo Mode.

Äsch de är ingen tävling bara o köra! <3

Sjukt detaljerat Photo Mode. Älskart. Varje spel borde komma med sån här photo mode.

Medlem
Medlem

signatur

PS2, PS3, PS4, PSP, New 3DS XL, NDS Lite, Wii, N64, Sega Mega Drive, GBC
PC: GTX 1060, MSI Z170A Krait Gaming 3X, 16GB DDR4 @ 1066.7 MHz

Medlem

Provade lite Horizon Zero Dawn.. Det var förvånansvärt roligt faktiskt.. Tycker personligen det är ett överskattat spel, men vart lite ambivalent över min åsikt. Grafiken håller fortfarande!

Decima motorn äger!

Medlem
Medlem

Blir sugen på att spela death stranding igen, snyggt!


signatur

7900XTX
7800X3D

jbx
Medlem
Skrivet av alias:

Blir sugen på att spela death stranding igen, snyggt!

Blev sugen att testa det för första gången efter dessa bilder.. Får vänta tills Juni:)


signatur

Xbox Series X | Playstation 5 | Nintendo Switch

Medlem
Skrivet av jbx:

Blev sugen att testa det för första gången efter dessa bilder.. Får vänta tills Juni:)

Sant! inte så långt kvar till PC släppet. väntar nog på det.


signatur

7900XTX
7800X3D

SoL
Medlem

Grymma bilder, blev sugen på att spela igenom Death stranding en andra gång nu. Med tanke på dagens situation känns spelet ganska relevant kan jag tycka.

Medlem

@Flugsaft: Definitvt, underbart snyggt spel HZD är och snygga bilder från dig! Hoppas på PC släpp precis som death stranding, samma motor så borde inte vara omöjligt.


signatur

7900XTX
7800X3D

Medlem

Death Stranding är tveklöst bland de bästa jag spelat. Otroligt harmoniskt spel. Börjar själv bli trött på alla FPS spel och min hjärna pallar inte med intensiviteten lika bra länge. Vill man ha en ny och unik upplevelse så köp Death Stranding.

Medlem

Days Gone

Medlem
Grym

@Flugsaft: Grym bild, gillar din DOF och hur du ramat in bilden. Tycker också att bilden gör sig riktigt bra i svartvit, bra val.
Kan det vara så att det är lite Sepia i bilden?

Medlem
Skrivet av Zilverborn:

@Flugsaft: Grym bild, gillar din DOF och hur du ramat in bilden. Tycker också att bilden gör sig riktigt bra i svartvit, bra val.
Kan det vara så att det är lite Sepia i bilden?

Tack. Jag försökte med SEPIA först men fick inte till det bra nog. Tog NOIR istället. Vet ej om det är lite Sepia i den.

Medlem

Red Dead Redemption 2

SoL
Medlem

@Flugsaft jag måste va efterbliven, men hur tar jag fotot i death strandning? Har öppnat photo mode och editerat men att sen fota det har jag inte lyckats hitta el är det så lätt att jag bara använder share knappen?

Medlem

@Flugsaft: fantastiskt läcker bild!

Skriv svar