Corruption 2029 – nu vet vi hur det ser ut

Robot
Corruption 2029 – nu vet vi hur det ser ut

Den första gameplay-videon visar, föga förvånande, stora likheter med Mutant Year Zero.

#Corruption-2029, #The-bearded-ladies


Medlem

utan att ha tittat hela såg det väldigt likt, nästan lite för likt.
känns som samma spel fast annat skin.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Har själv inte lirat Mutant Year Zero, men tyckte att det hade en unik look och coola karaktärer.

Detta ser väldigt generiskt ut, utseendemässigt. Om det är copy-paste på gameplay/mechanics uttalar jag mig inte om, men ja, det ser ju väldigt likt ut.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Mutant Year 2029: Reskinned. + EGS exklusivited.

Innan var det pass. Nu är det HÅRD pass.


signatur

I drank what?

Medlem

Har kollat lite streamers under helgen och ska definitivt spela det sen när jag kan få tag på det genom någon annan store.
Dom har byggt vidare på MYZ och lagt på en seriösare ton i den här berättelsen. Gillar vad jag ser.

Ser inget problem i att det är väldigt likt MYZ mekaniskt; det var ett kul spel och dom fick på så sätt ut ett nytt med kort utvecklingstid.

Testpilot

Tyckte det såg bra ut och att den stunden jag kollade på gameplay så verkade det vara taktiskt och intressant.
Håller gluggarna öppna och ser vad det blir av det hela.

Medlem

Jag älskar Mutant Year Zero spelet. Har de tagit det bästa till det här, och finslipat de sämre delarna så blir det ett givet köp för min del

Medlem

Hoppas på mer variation än Mutant hade.
Första halvan var fantastisk. Sen blev det i princip exakt samma sak om och om igen.
Någon enstaka karta som skiljde sig lite åt bara. Och ett svagt slut, som tydligen DLCt inte riktigt plockade upp

Medlem

Släppt nu. Hör gärna intryck från FZ eller andra om nån testar det

https://www.epicgames.com/store/en-US/product/corruption-2029...

Medlem

Besked på spelets discord att det är 1 år på Epic som gäller för PC, sen kommer det på Steam och GoG.

1
Skriv svar