Se det första gameplayet från Outriders

Robot
Se det första gameplayet från Outriders

Bulletstorm-skaparnas nästa påminner om Destiny och The Division.

#Outriders, #People-can-fly


Medlem

Yay! En looter shooter till!


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem

Mjaanee, tror nog jag står över detta.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Verkligen? Hur tänker man ens som utvecklare när man gör en till Live-service spel?

Alla sånna här spel har en döds-klocka. Förr eller senare kommer det att stängas ner.

Fan också. Jag som älskade både PainKiller och BulletStorm. Synd på en så bra utvecklare att bli kåta på pengar och inte spelglädje.


signatur

Den som vet vet.

Medlem

Såg gameplay nu. Jag säger bara lol. Copy-paste från alla andra looter-shooter spel man sett.
Nog det sämsta gameplayet jag sett i år.

Tack för er insats PCF. För om detta spel floppar. Som jag hoppas det gör, så kommer ni att gå i graven. Tack för PainKiller och BulletStorm. För detta spel kan ni redan begrava.


signatur

Den som vet vet.

Medlem

Hade förhoppningar eftersom jag älskade Painkiller och Bulletstorm...men en wallhuggershooter...va fan! Håller med Earthscum ovan, det blir nog deras sista.

Medlem

HP mätare ovanför allt...för jävla tradigt.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Medlem

inget speciellt tycker jag.. ännu en sån shooter i mängden... gäsp zzzzz

Medlem

Med sjukt korkade fiender dessutom. Nja, de kanske skulle vara lite mindre excited över sin produkt och titta sig omkring lite mer..


signatur

K9
:.:

Medlem

Många som surar lite väl mycket, tycker jag. Det spelmekaniska får man givetvis tycka vad man vill om men PCF har gått ut med att det inte är ett live service-spel utan en Co-op shooter som man spelar i ~40 timmar och därefter är färdig med. Tycker personligen inte att det ser ut som en höjdare i nuläget men det är skönt att slippa seasons, road maps och tioårsplaner för den här typen av spel

Avstängd

Antingen är det något fel på mig.
Antingen har jag tappat en skruv i tidig ålder.
Men jag gillade det mesta i videon/gameplayet

Medlem

Destiny och division???,.. påminner mer om gears of war imo

Medlem

@fz, ni sade "vilket resulterar i en värld som påminner mer om andra världskriget." men när de presenterar i videon så säger de "pre-world war 1 technology".


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Earthscum:

Verkligen? Hur tänker man ens som utvecklare när man gör en till Live-service spel?

Alla sånna här spel har en döds-klocka. Förr eller senare kommer det att stängas ner.

Fan också. Jag som älskade både PainKiller och BulletStorm. Synd på en så bra utvecklare att bli kåta på pengar och inte spelglädje.

Man tänker på pengar.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Efter att ha sett lite gameplay så är jag personligen inte så intresserad, men både ChrisWhippit och Polski har videos från spelet där dom var nere i Polen och spelade om det är någon som vill se lite mer.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

1
Skriv svar