Kingdom Come: Deliverance är gratis hos Epic

Medlem
Skrivet av korvmos:

Typ sedan skivat bröd?

Ja eller typ när människan lärde sig göra upp eld!

Medlem
Skrivet av korvmos:

Typ sedan skivat bröd?

skivad börd och pålägg.

Avstängd
Skrivet av korvmos:

Typ sedan skivat bröd?

Skivad Jesus, eller återkomsten av bröd

(Fungerar bättre på engelska; Best thing since sliced Jesus, the second coming of bread)


signatur

MPMG - MultiPlatform MasterGamer

spelet det ett tag. hittade en liten skogs glänta och pang fick en flashback till när border och jag lekte i skogen, såg exakt likadan ut. inget annat spel har fått mig känna på det sättet.väldigt tacksam få minnas min broder
ska se om jag kan hitta den lilla gläntan igen


signatur

New life, New hope

Medlem

Testade det när det släpptes gratis på Game Pass för ett tag sedan. Stelaste inledningen någonsin, så jag orkade inte spela särskilt länge. Får nog testa igen, någon gång...


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Bra spel, riktigt dåligt stridssystem däremot, inte för att det var svårt, men för att det både kändes dåligt och torrt samt att efter ca. 2 timmar träning kunde man döda allt på ett slag. Otroligt buggigt när jag spelade det men det har kanske blivit fixat sen dess. Synd att de släppte modverktygen alldeles för sent.

Men, många bra saker också, klädsystemet var bra gjort, påminde om Morrowind aningen, bågskyttet var också roligt och utmanande.

Så definitivt värt det nu när det är gratis.

synd bara att man inte får ett enda dlc med.


signatur

New life, New hope

Medlem

@kalle.lindestrom: Synd bara att man inte får alla spel någonsin gratis. *suck*

Medlem
Skrivet av Dunder:

Testade det när det släpptes gratis på Game Pass för ett tag sedan. Stelaste inledningen någonsin, så jag orkade inte spela särskilt länge. Får nog testa igen, någon gång...

Ge det en till chans.

Jag älskade inledningen för det lugna tempot men så hade jag ju varit hajpad i nära tre år inför lansering. Plus att jag uppskattar lugnt och stämningsfyllt framför snabba klipp och action, både i spel och film. Och i Kingdom Come är det ju mycket som skildras väldigt vardagligt och banalt med flit.

Men förstår att inledningen kan upplevas stel. Ge det en till chans bara, sen berätta för oss om du gillade det eller inte.

För mig är Kingdom Come det allra bästa spelet på hela 10-talet.


signatur

Memento Mori

12
Skriv svar