Veckans mest värmande - Dutch van der Lindes 75-åriga mamma spelar igenom Red Dead 2

Robot
Veckans mest värmande - Dutch van der Lindes 75-åriga mamma spelar igenom Red Dead 2

En stolt mor upplever spelet hennes son la fem år av sitt liv på.

#red-dead-redemption-2


Medlem

Riktigt rolig läsning! Kul att få uppleva en äldre generations upplevelse av ett sådant spel (genom text då).

Det har alltid känts som att tv-spel varit för den nuvarande eller yngre generationen och att det är synd att många äldre människor inte ger mediet en chans, för det finns ju så mycket att uppleva precis som hon beskriver.

Medlem

Jag tror att någon sorts spoilervarning skulle vara bra att ha här. Visst, spelet är inte purfärskt, men många har kanske inte hunnit spela färdigt storyn än (jag själv uppskattar t ex att jag kommit ungefär halvvägs). Således är det lite trist att få vad jag antar är slutrelaterad information avslöjad i en artikel om en spelande mamma...
Har jag missuppfattat innehållet i artikeln så kan ni givetvis bortse från min kommentar.


signatur

Konsolgubbe

Gen
Medlem
Skrivet av Tubb3:

Jag tror att någon sorts spoilervarning skulle vara bra att ha här. Visst, spelet är inte purfärskt, men många har kanske inte hunnit spela färdigt storyn än (jag själv uppskattar t ex att jag kommit ungefär halvvägs). Således är det lite trist att få vad jag antar är slutrelaterad information avslöjad i en artikel om en spelande mamma...
Har jag missuppfattat innehållet i artikeln så kan ni givetvis bortse från min kommentar.

Kände det på mig och slutade läsa när jag anade vart artikeln var på väg. Tack för att du varnade (är bara 25h in).

Medlem
Skrivet av Tubb3:

Jag tror att någon sorts spoilervarning skulle vara bra att ha här. Visst, spelet är inte purfärskt, men många har kanske inte hunnit spela färdigt storyn än (jag själv uppskattar t ex att jag kommit ungefär halvvägs). Således är det lite trist att få vad jag antar är slutrelaterad information avslöjad i en artikel om en spelande mamma...
Har jag missuppfattat innehållet i artikeln så kan ni givetvis bortse från min kommentar.

Första meningen i artikeln:

"Först och främst, har du inte lirat igenom Red Dead Redemption 2 bör du inte läsa vidare."


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem
Skrivet av StrongBad:

Första meningen i artikeln:

"Först och främst, har du inte lirat igenom Red Dead Redemption 2 bör du inte läsa vidare."

Har det verkligen stått med hela tiden?? I så fall har jag ju—uppenbarligen—missuppfattat innehållet i artikeln (vilket jag förvisso ”safe:ade” upp för ovan). Hursom - ber om ursäkt!


signatur

Konsolgubbe

1
Skriv svar