Nintendo överger inte E3-mässan

Robot
Nintendo överger inte E3-mässan

Men Geoff K vill inte vara med och leka.

#e3, #nintendo


Medlem

Känner som att E3 kan få försvinna nu, argumenten för att hålla mässan blir färre och färre och man förstår ju att det finns mer effektiva sätt att förmedla information nuförtiden.

Sedan förstår jag inte varför Keighley har blivit hela spelmediavärldens kärleksbarn? Förutom Game Awards som de flesta bara spanar in för att se trailers på nästa års spel så tycker jag inte han har gjort så himla mycket, men jag kanske har missat nåt.


signatur

H-How can she slap, kupo!?

Medlem

Skulle vara kul som sega satsade hårt på det här. Finns ju tomrum att fylla och sedan sega köpte atlus har man ju också väldigt spännande och annorlunda titlar att visa


signatur

Ultrazine

Ambassadör
Xbox

Ser fram emot E3 som vanligt! Gaming-julafton är alltid trevligt, med massor av kul content från alla möjliga håll i en veckas tid.

Nästan alla de stora är där eller runtomkring och med next-gen i antågande så lär vi få se mycket nytt!


signatur

Jump in.

Medlem

Kommer Bethesda köra på sin köpta publik? ;p


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Åhh nej hur ska E3 överleva utan Sony och Geoff Kheighley när alla andra är där?

Skämt och sido. E3 kommer överleva och leva länge i samma format. Konami. Kommer ni ihåg "lasertag"? Sony. Kommer ni ihåg "flutman"?

1
Skriv svar