Minns ni FZ-supporter?

Farornas Konung

Behöver inget extra för att supporta Sveriges bästa spelsida...Kör så det ryker.

Testpilot

Jag var med förra vändan och största grejen som var plus var ju att slippa reklam.

Gillar också nån typ av notis på sin avatar att man är supporter. Det svåra sen är vad som sen skall vara nån bonus men håller med om kanske nån typ av deal med återförsäljare för fraktfritt och liknande Sweclockers bonusar mot Inet.

57 61 72 6e 69 6e 67 20 66 6f 72 20 6e 65 72 64

Tänker mig att badges kanske skulle kunna vara något roligt? Finns ju en hel del tomt utrymme där. Badge för support, aktiv i forumet m.m


signatur

59 6f 75 20 72 65 61 6c 6c 79 20 6e 65 65 64 20 74 6f 20 67 65 74 20 61 20 6c 69 66 65 20 69 6e 73 74 65 61 64 20 6f 66 20 74 72 79 69 6e 67 20 74 6f 20 64 65 63 6f 64 65 20 72 61 6e 64 6f 6d 20 73 74 72 65 61 6d 20 6f 66 20 62 79 74 65 73 2e
https://mastodon.social/@olofhaglund

Medlem
Skrivet av Joakim Bennet:

@aakerlind:
Har du hojtat/anmält detta till oss, och har du i så fall fått någon respons?

Yes, tog upp det på discord för ett par månader sedan men inget hände annat än att "det är så för vissa". Jahapp

Medlem

Är det lite oroligheter för FZ ekonomiskt? Eller Geeks överlag kanske? Jag kanske bara överanalyserar. ^^

Om så vore fallet tror jag säkert att folk skulle slänga in en slant på en Patreon.(folk är nog villiga att slänga in en slant av vilken anledningen det nu må vara dock)


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Fezk:

Är det lite oroligheter för FZ ekonomiskt? Eller Geeks överlag kanske? Jag kanske bara överanalyserar. ^^

Om så vore fallet tror jag säkert att folk skulle slänga in en slant på en Patreon.(folk är nog villiga att slänga in en slant av vilken anledningen nu må vara dock)

Vi verkar ju i en hårt ansatt bransch som genomgår en stor förändring i både hur material är tillgängligt och hur företag vill nå ut, där traditionell banners är på stadig nedgång. Det är absolut ingen kris, vi har lyxen att ha väldigt bra och starka communities som gör att vi inte behöver vara attraktiva med rena klick/sidvisningar, men vi behöver samtidigt blicka framåt och se hur det ser ut om några år. Vara proaktiva snarare än reaktiva.

Patreon är ett starkt alternativ då jag spontant tycker att Twitch/Youtube-prenumerationer är för hårt kopplade till video. Även om vi gillar att göra video så är ändå det vi gör här på sajten det absolut viktigaste.


signatur
Medlem

Var också supporter några omgångar när det begav sig.

Tror jag mest var det för att stödja sidan. Men visst reklam är ju också skön att slippa även om den inte är så störande på sidan ändå. Dessutom är det ju "relevant" reklam iaf tycker jag

Vet dock inte riktigt vad jag skulle önska mig för extra funktioner. Kanske lite mer aktiv bevakning av e-sportscenen med en egen sektion på sidan? Info om kommande tävlingar och bevakning under mm.

12
Skriv svar