Råkade Sony just bekräfta Playstation 5-designen?

Robot
Råkade Sony just bekräfta Playstation 5-designen?

Japanska sajten la upp en ikon som var misstänkt likt utseendet på det rymdskeppsliknande devkitet.

#playstation-5, #sony


Medlem

Dev kitet är väl inte supersnyggt men fixar de till det lite så är formen helt okej för mig. Ser gärna att det är lite större och tror det är bra med ventilerna där på V:t så den får in lite mer luft.

Destroyer of framsidan
Hedersgurka

signatur

Trottoarkantssnubblande insjögangster.

Medlem

Måste bygga en låda runt om den i fall den ser ut sådär

Medlem

Jag hade tänkt att köpa en, meeen...

Medlem

Så klart loggan är utformad utifrån dev kittet, och inte PS5 den finns ju lixom inte än, facepalm

Medlem

Jag hoppas innerligt att den inte kommer se ut så vid release. Jag kommer såklart fortfarande att köpa en, men ha-begäret blir inte lika påtagligt om den ser ut sådär.


signatur

Kunskapsförmedlare.

Medlem

Det är fake, enligt denna ialf.

https://youtu.be/TiKJP5QLSjw

Medlem

Den kan se ut som en rosa pyramid med en snurrande discokula på toppen och jag skulle ändå köpa PS5:an om spelbiblioteket är av hög kvalité.


signatur

Gamla kära datorer som skräpar runt i huset: Gateway 2000 P5-90, Dell Optiplex GXPro, Compaq Deskpro 386, Compaq Deskpro EP 6400, Dell Dimension XPS B1000r, Fujitsu Siemens Scaleo 600 (Athlon XP 3000+) etc.

Medlem
Skrivet av Banzeken:

Den kan se ut som en rosa pyramid med en snurrande discokula på toppen och jag skulle ändå köpa PS5:an om spelbiblioteket är av hög kvalité.

Om den ser ut så kommer jag köpa en oavsett vilka spel som släpps till den!

Edit: Tänk om man kan få till så att det ser ut som att kulan svävar ovanför pyramiden från vissa vinklar, Instant buy!

Medlem

Tycker nog en sådan modell vore rätt tjusig (inte det rosa som diskuteras ovan men det som artikeln gällde), borde väl även vara en fördel för luft in/ut i en trång tvbänk som jag med många andra har.

Kom igen nu Sony, lite ordentlig fakta för fasen! HYPE!


signatur

|Playstation 5|Metspö|

Medlem

Passande med en "V-design" ändå med tanke på den romerska siffran 5 🤔?

Medlem

Hoppas inte, för den är grymt ful. Man får väl gömma den i nått skåp eller så.

Medlem

Ser den ut sådär vet jag någon som får sparken........ någon som är sugen på ett design jobb åt Sony?

Medlem

Kan mycket väl tänka mig att dom kör en liknande design som devkitet fast i ett mindre och sexigare format. Devkit är väl alltid rätt bulkiga och större än den färdiga produkten.

Medlem

Hoppas inte


signatur

Ultrazine

Medlem

Hoppas verkligen inte. Riktigt ful design. Då är Xbox Series X mycket snyggare, även om jag inte är så överförtjust i den designen heller. Köper inte en konsol för dess utseende. Men man kan ju alltid få tycka till :).

Medlem

För mig så spelar det ingen roll hur konsolen ser ut. Men det är 2 viktiga funktioner fläcken och belysta knappar på framsidan. På och ut med skiva. Dom knapparna är rätt viktiga att dom är enkla att upptäcka och trycka på. Men jag kommer inte direkt att titta på ps5an. Jag går all in för spelen och hatar det tekniska sidan. Gillar verkligen inte att öppna maskiner eller att få flamskyddsmedel på mig. Ps5an kommer att vara en mörk siluett med några lysande delar.

1
Skriv svar