Stardew-skaparen avslöjar två Stardew-spinoffs: "Snälla, bli inte för hypade"

Robot
Stardew-skaparen avslöjar två Stardew-spinoffs: "Snälla, bli inte för hypade"

"Dubbelt så detaljerat" som Stardew Valley.

#concernedape, #eric-barone, #hype, #stardew-valley


Inaktiv

Alltså att spritesen är 64x64 ist för 32x32?

Medlem
Skrivet av anon_119148:

Alltså att spritesen är 64x64 ist för 32x32?

Räkna igen

Inaktiv
Skrivet av one63:

Räkna igen

Jag vet att det blir 4 gånger så mycket om det var det du menade

Medlem

Jag kan bara säga Najs. Stardew valley är underbart och det märks han lägger mängder av kärlek på sitt spel och förmodligen med dom andra med.

Stardew valley är vad dagens spel industri saknar spel skapare som skapar spel med kärlek och för dom älskar det och inte enbart för att tjäna pengar på loot boxes eller som GTA och RED 2 sälja ingame pengar för riktiga pengar eller Fallout 76 "rent a server".

Medlem

Gillar icke hypade saker mer än hypade saker nu för tiden.
Hype har tappat sitt värde efter att företag börjat använda det som marknadsföring.

Medlem

En av de få spelskapare ja fortfarande har extremt stor respekt för. Skapade sitt spel av ren och skär “gör spel som jag skulle vilja spela" anda. Samma skillnad som en konstnär som målar av kreativitet och passion kontra konstnär som målar för att sälja tavlor. + stardew valley släpptes som komplett spel! Inget early access, inget dag 1 dlc med halva innehållet i och inga microtransactions. Köp ett spel, få ett kvalitativt färdigt spel. Sjukt ovanligt i dagens spellandskap...😅

jbx
Medlem

Ps3 var ruskigt snygg på sin tid, stor, tung och högblank. Jag tror inte Sony kommer misslyckas med designen på ps5.


signatur

Xbox Series X | Playstation 5 | Nintendo Switch

1
Skriv svar