PUBG får snart team deathmatch-läge för 8 vs 8 spelare

Robot
PUBG får snart team deathmatch-läge för 8 vs 8 spelare

De sju slagfälten plockas från existerande kartor.

#playerunknowns-battlegrounds, #pubg, #pubg-corp


Medlem

Låter faktiskt extremt ointressant. Då får man ju bara en dåligt optimerad Call of Duty Klon.

Medlem

Det enda jag önskar PUBG lägger till är separata servrar för västerlänningar och kineser. Börjar bli väldigt tröttsamt med alla fuskande kineser...

Medlem

@Rydell1986: Enda nyttiga jag ser är att man får chans att träna mer med vapen. Än att springa runt i 20 minuter och 2-3 min av dem är att faktiskt skjuta något


signatur

🖥 i5 9600k | RTX 2080 | Z390 | 16GB DDR4 |ROG 34" 21:9 1440p
🎮 PS5 | LG 55" CX

Medlem

Finns ju en chans även för mig att lära sig spelet, sen om de kommer hjälpa mig vinna de har jag inga starka förhoppningar till men kanske överlever längre och gå från 40 till 39.


signatur

AMD Ryzen 5 5600 | EVGA GeForce GTX 1070 8GB ACX 3.0 FTW | Fractal Design North Black TG | MSI MPG B550 Gaming Plus | Kingston Fury 32GB DDR4 3200MHz CL16 Beast | WD Black SN850X 1TB Gen 4 With Heatsink | EVGA SuperNOVA 750 G2 750W | Noctua NH-D15 | Windows 11 Pro

Medlem
Skrivet av Jiminy:

Det enda jag önskar PUBG lägger till är separata servrar för västerlänningar och kineser. Börjar bli väldigt tröttsamt med alla fuskande kineser...

Håller med. I Kina är det vanligt att fuska, inte bara inom spel men även i exempelvis skolan


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Hoppas de gör om det till normal stora kartor mer som Red vs Blue 100 spelare 50vs50.
För annars är det som nämns ovan, bara en dålig COD klon.

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Håller med. I Kina är det vanligt att fuska, inte bara inom spel men även i exempelvis skolan

Etik och moral är inte så attraktivt i deras kultur :/

1
Skriv svar