Se en hel match i Doom Eternals asymmetriska multiplayer

Robot
Se en hel match i Doom Eternals asymmetriska multiplayer

Speldesignern Hugo Martin ger dig en inblick i metaspelet när två demoner tar sig an en Doom Slayer.

#doom-eternal, #id-software


Medlem

Shit! Ser bra ut😊👍 fullt ös👯👯

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av calleruden:

Shit! Ser bra ut😊👍 fullt ös👯👯

Kan bli ball men är rädd för att de som spelar Doom Eternal inte är så inställda på multiplayer och att det kommer att eka tomt.


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Kan bli ball men är rädd för att de som spelar Doom Eternal inte är så inställda på multiplayer och att det kommer att eka tomt.

Om det är fallet så får vi ju hålla lite FZ-turneringar


signatur

Tack för visat intresse!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av cbird:

Om det är fallet så får vi ju hålla lite FZ-turneringar

Vore kul!


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Kan bli ball men är rädd för att de som spelar Doom Eternal inte är så inställda på multiplayer och att det kommer att eka tomt.

Känns brottsligt att inte inkludera deathmatch eller liknande, all for innovation men ungefär som man skulle slopa dm på ett nytt quake.

Att det var lite väl klassbaserat i 2016 kan jag hålla med om, men är själv inte så sugen på denna typ av Mp i Doom.

Älskade de asymetriska i AvP2 dock, men det var lite mer än 4 pers..

Medlem

Jag hade älskat MP i Doom om det bara var pickups på vapen, och inte förvalda. Tror att många struntade i MP av samma anledning. Hoppas det är annorlunda den här gången.


signatur

7800X3D • 4080S • 32GB • 1TB • 1440p 165Hz
12700K • 3080 • 32GB • 2TB • 1440p 165Hz
3700X • 3070 • 32GB • 1TB • 1080p 144Hz
Android • PS2 • PS4 • Switch • Wii U

Medlem

Asymmetrisk mp lämpar sig nog inte så mycket med randoms, däremot med polare skiner sådana lägen i mitt tycke.

Sen det som redan sagt, nog inte många som letar sig till Doom för MP, så kan nog blir rätt tomt i det läget.

phi
Medlem

Flopp för MP med all säkerhet. Bortkastad utvecklingstid.

Medlem

Ser urbota tråkigt ut. Kan ha fel och det blir att man sitter och nöter det lite men känns tveksamt.
Tror det hade varit smartare att köra traditionell multiplayer, det känns som att det är det Doom spelare vill ha, iaf dom som hängt med från 93.
Det multiplayern i Doom 2016 föll på för mig var att det var så jävla segt och själva inramningen.

1
Skriv svar