Dra på trissor, det kommer ett Call of Duty i år!

Robot
Dra på trissor, det kommer ett Call of Duty i år!

Men inte ens Activision tror att det klår Modern Warfare.

#call-of-duty, #sledgehammer-games


Medlem

Ett WW2 som känns mer som Cod2 än vad Cod:ww2 gjorde.

Annars vore det väl på tiden med ett Cod:Vietnam?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Koreakriget kunde ju va lite kul att få uppleva så här 70 år senare.

Fragtjuv

Vietnam eller Korea! Eller kanske kort och kort Kalla kriget. Finns en del konflikter där som är intressanta.


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Medlem
Skrivet av Ankh:

Ett WW2 som känns mer som Cod2 än vad Cod:ww2 gjorde.

Annars vore det väl på tiden med ett Cod:Vietnam?

Jag vill ha ett MW som känns mer som MW än vad MW eller MW gjorde

Medlem

Jag har för mig att Treyarch och Sledgehammer arbetar tillsammans med kommande Call of Duty?


signatur

"Do. Or do not. There is no try." - Yoda

Geeks Gaming

Vad sägs som ett bra CoD spel för en gångs skulle? Tillbaka med Community servrar. Mod tools. Inte ha 200 unlocks per vapen. Hellre mindre antal vapen som är balanserade rätt.

Medlem
Skrivet av joelthor100:

Vietnam eller Korea! Eller kanske kort och kort Kalla kriget. Finns en del konflikter där som är intressanta.

Vilka? Jag trodde det bara vara spioner och information 😄

Medlem

@DitroX: Jag har för mig exakt samma sak, eller snarare att Slegdehammer inte är delaktig studio längre för Call of Duty? Bara Treyarch & Infinity Ward.
Vilket borde innebära Treyarch iår.

Medlem
Skrivet av Jinxswe:

Vad sägs som ett bra CoD spel för en gångs skulle? Tillbaka med Community servrar. Mod tools. Inte ha 200 unlocks per vapen. Hellre mindre antal vapen som är balanserade rätt.

Det var ju det jag sa...

Jag vill ha ett MW som känns mer som MW (2007) än vad MW (remake) eller MW (reboot) gjorde

Men ska man vara realistisk är vi idag troligtvis närmare ett molnbaserad CoD, än ett med Community Servrar och Mod Tools.

MEG
Medlem

Ja Vietnamn eller Korea hade varit intressant men jag tror inte att det kommer att hända,
Usa förlorade Vietnamkriget och Korea blev det oavgjort (jo jag vet att det officiellt var FN, men det var Usa som drog i trådarna).


signatur

Death is only the beginning

Medlem
Skrivet av rewoX:

@DitroX: Jag har för mig exakt samma sak, eller snarare att Slegdehammer inte är delaktig studio längre för Call of Duty? Bara Treyarch & Infinity Ward.
Vilket borde innebära Treyarch iår.

Ja, nått sånt.

Call of Duty: Black Ops V?


signatur

"Do. Or do not. There is no try." - Yoda

Medlem

”This year is supposed to switch to Sledgehammer in the three-year development rotation, a Kotaku report last year says that development for Call of Duty 2020 was handed off to Treyarch, upsetting the cycle that’s been in place since Activision added Sledgehammer to the mix in 2014. Allegedly there was tension between Sledgehammer and Raven that left the whole project a mess, and Activision moved things over to Treyarch. That original Sledgehammer game was reportedly set in Vietnam during the Cold War. Though the game is now alleged to be Black Ops 5—or at least a fifth Black Ops title, if not titled with a 5— it seems that the ideas for a Cold War-era Call of Duty were salvaged from the wreckage of whatever Sledgehammer had been working on.”

https://kotaku.com/sources-call-of-duty-2020-in-upheaval-as-t...


signatur

"Do. Or do not. There is no try." - Yoda

Medlem

hade föredragit om dom satsade allt på ett nytt krigsspel


signatur

//monster

Medlem

Hade velat ha ett nytt black ops som faktiskt var som ettan, skuťta runt mellan olika platser. Vietnam, Korea, Laos etc hade varit kul. Inget Mellanöstern,Afrika eller karaktärer med futuristiska batman prylar.

Inaktiv
Skrivet av Ankh:

Cod:Vietnam?

+1
Vietnam är imo den mest intressanta konflikten i historien.

Inaktiv
Skrivet av Sapiens:

Jag vill ha ett MW som känns mer som MW än vad MW eller MW gjorde

Jag kanske är ensam här men jag tycker faktiskt att MW var bättre än MW även om MW också var riktigt bra.

Medlem

Bara det bygger på en riktig historisj konflikt så blir jag nöjd. Korea, Vietnam, Gulfkriget, Afghanistan, Jugoslavien eller Somalia blir bra.

Drömmen hade dock varit Finlands tre krig 1939-45.

Medlem
Skrivet av Turbodog:

+1
Vietnam är imo den mest intressanta konflikten i historien.

Korea kriget hade också fungerat.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Jag skulle vilja se en kampanj som är i nutid och med ett sannolikt scenario tex där nord Korea och usa ligger i luven på varandra eller i börja av en sådan konflikt, kanske.


signatur

Niet.

Medlem

Om jag skulle få välja, skulle koreakriget vara högt upp.Det är ett krig som inte är utforskat överhuvudtaget i spel.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Tycker dom borde vänta minst 1 år till innan dom släpper något nytt, man hinner ju knappt tröttna på ena spelet innan det kommer något nytt.
Nån som har hört om det kommer komma nå Blackout??

Medlem

USAs inbördeskrig, norr mot söder.

Medlem

Yay! Ett nytt spel,,,, som antagligen är nästan exakt samma som förra årets eller förr förra årets. Milk that cow! Milk it goooooooood!

I grund och botten är det spelarnas fel som köper skiten varje år, förra årets call of duty kan jag ha överseende med då det var något nytt. Men när ska vi sluta köpa AAA industrins skräp?


signatur

"I don't know how many years on this earth I got left. I'm gonna get real weird with it."

1
Skriv svar