Satisfactory har fått rör; snart på Steam också

Robot
Satisfactory har fått rör; snart på Steam också

Bolla vätskor med senaste uppdateringen.

#epic-games-store, #satisfactory, #steam


Medlem

Ska bli kul att testa. Har längtat länge efter en release på Steam.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Releasehästryttare

Det är galet hur stor denna uppdateringen är (med saker) vad skall de hitta på till lanserings builden tro?

Medlem

Kul! Har väntat på uppdateringen så jag kan börja om, har för mig att denna uppdatering inte skulle vara bakåtkompatibel med ens gamla sparningar.


signatur

IDKFA

står så här på deras steam blogg: We’re pretty excited to announce this news to you all and we know a lot of folks wanted it. We don’t know for sure when we’ll be launching here on Steam. There is still some work we need to do behind the scenes to get everything flowing. But this is a priority for us and we’re doing our best. However... we all know how proficient we are in delays. So, I predict Steam launch at 5pm GMT on Tuesday, 2020.

och det var upplagt igår så när dom då skriver tisdag så skulle min gissning vara tisdagen där på alltså den 18e då alltså även dom inte skriver datum utan bara tisdag


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

Medlem
Skrivet av Snake Plissken:

står så här på deras steam blogg: We’re pretty excited to announce this news to you all and we know a lot of folks wanted it. We don’t know for sure when we’ll be launching here on Steam. There is still some work we need to do behind the scenes to get everything flowing. But this is a priority for us and we’re doing our best. However... we all know how proficient we are in delays. So, I predict Steam launch at 5pm GMT on Tuesday, 2020.

och det var upplagt igår så när dom då skriver tisdag så skulle min gissning vara tisdagen där på alltså den 18e då alltså även dom inte skriver datum utan bara tisdag

Med tanke på vad de skrev om förseningar så tycker jag det låter mer som "valfri tisdag under 2020 så vi slipper nämna ett faktiskt datum".


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Skrivet av Dunder:

Med tanke på vad de skrev om förseningar så tycker jag det låter mer som "valfri tisdag under 2020 så vi slipper nämna ett faktiskt datum".

Ja jag vet dom skrev det, men då borde dom ju skrivit a tuesday och inte on tuesday


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

Medlem
Skrivet av Snake Plissken:

Ja jag vet dom skrev det, men då borde dom ju skrivit a tuesday och inte on tuesday

Det pajar dock skämtet. Vi som följer Coffee Stain vet att det där betyder "någon gång under 2020".

Medlem
Skrivet av Devan:

Det är galet hur stor denna uppdateringen är (med saker) vad skall de hitta på till lanserings builden tro?

Är väl bara att fortsätta förvänta sig att de uppdaterar med saker som redan finns i Factorio.

Medlem

Hur är spelet kontra factorio ? Factorio är som att böja på tid och rum för mig, bara smäller så är den 5 på morgonen.

Medlem
Skrivet av KeyserSoze:

Hur är spelet kontra factorio ? Factorio är som att böja på tid och rum för mig, bara smäller så är den 5 på morgonen.

Satisfactory är praktiskt taget factorio, men i 3D!
En av de större skillnaderna är att det är mycket mer fokus på att utforska omgivningen efter resurser att bryta, eller andra små överraskningar. Man behöver inte heller bygga försvar, det är ingenting som anfaller basen (ännu), men kan kan stöta på mindre faror ute i fältet när man utforskar, så lite strid finns det.
Satisfactory är mycket värre än factorio på att äta upp de sena timmarna IMO...

Medlem

Supportat både factorio och satisfactory sedan start. Tyvärr så har Satisfactory i nuläget knappt 1/10 del av contenten som Factorio har. Riktigt bra spel dock, och om de fortsätter i samma takt som Factorio gjorde så lär det kunna bli riktigt bra.

1
Skriv svar