Är det här Modern Warfares battle royal-karta?

Robot
Är det här Modern Warfares battle royal-karta?

Säsong 2 är live, och vi lär få mer innehåll snart.

#battle-royal, #modern-warfare


Medlem

Längtar efter Battle Royal i spelet. Tyckte BO4s Battle Royal var det bästa jag har spelat hittills.

Så ska bli kul att se vad detta har att erbjuda eftersom generellt är det ett bättre spel än BO4

Medlem

Ja, det kommer. Dom är ju inte dumma.

Längtar som fan!

Medlem

Hoppas det kommer snart. Det är dags nu

Medlem
Skrivet av Rydell1986:

Längtar efter Battle Royal i spelet. Tyckte BO4s Battle Royal var det bästa jag har spelat hittills.

Så ska bli kul att se vad detta har att erbjuda eftersom generellt är det ett bättre spel än BO4

Smartaste hade varit om dom släppte en F2P version som dom kan arbeta på under flera år istället för att släppa ett nytt inför varje COD release.

Medlem
Skrivet av jehuty:

Smartaste hade varit om dom släppte en F2P version som dom kan arbeta på under flera år istället för att släppa ett nytt inför varje COD release.

För mig som konsument så håller jag helt med. Men nu ska jag inte gissa på några nummer, men undrar hur många som köper spelet för att spela ensam, Kanske är mer lönsamt för dem att göra som de gör (eftersom de kanske är fler än jag som köper spelet för att spela med vännerna).

Medlem

Längtar inte efter Battle Royal i spelet. Tyckte BO4s Battle Royal var det sämsta jag har spelat hittills. Avinstallerade både den och Apex.
Men annars känns MW bättre än BlOpsIIII.


signatur

autograph

Inaktiv

Tycker BR i Blops var ganska nice just för att Cod alltid är så smooth och polerat jämfört med rätt kantiga PUNG så tar gärna lite BR i MW

1
Skriv svar