Redaktionens VLOG-tråd

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av gamepad:

Filmar smalfilm 2020😲

Jag hade telefonen i bröstfickan på skjortan, som en äkta agent! Sedan hade Kenneth på Swec riggat sin telefon från andra vinkeln


signatur
Medlem
Medlem

Haha sjukt bra!

Medlem

Som sann kaffebrukande medmänniska fördömer jag detta prank. Men... jag skrattade. Det var fruktansvärt kul. Led samtidigt med Andreas.


signatur

CPU: Intel 12600K GPU: ASUS RTX 3080 TUF OC RAM: G.Skill 16GB DDR4 CL14 @ 3200Mhz
Moderkort:
TUF GAMING Z690-PLUS WIFI D4 Kylning: Noctua NH-U12A chromax.black Chassi: Fractal Design Meshify 2 - Light Tint PSU: ASUS ROG Strix 1000W 80+ Gold SSD1: Samsung 990 Pro 1TB SSD2: Samsung 980 Pro 500GB SSD3: Samsung 850 Pro 1TB Skärm: AOC Agon AG271QG 165Hz IPS G-Sync Cooled by Noctua

Medlem

Rena mardrömmen.

Medlem

@Carl Johansson-Sundelius:

Haha hur kunde han inte se kameran på bordet?

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

@Carl Johansson-Sundelius:

And that, my friends, is how you create a mass murderer. Fyfan vad elakt

Nu låter det som att Sverige utan kaffe skulle bestå av ett gäng blodtörstiga krigsfanatiker, men kaffet har bara funnits i landet sedan 1700-1800talet och innan dess.... vänta lite nu...

KoP
Medlem

Kan vi inte få Pepsi Max Cherry här i Sverige någon gång? Har funnits i våra grannländer i flera år (Finland t.ex).

Hobbyjapan 🇯🇵
Andreas Eklöv 🌿

@herrPuffy: till mitt försvar spelas det relativt ofta in video i köket med telefoner monterade i hållare, så helt orimligt är det inte. MEN, med det sagt har jag legendariskt tunnelseende/tunnelhörande när jag har siktet inställt på något så en cirkustrupp skulle kunna cykla in på enhjulingar medelst jonglerande stora RED-kameror utan att jag skulle märka det.


signatur

Allmän Japan-konnässör och smått besatt av allt som heter JRPG och Metroid.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Plattformar: PC, PS5, PS4 Pro, Nintendo Switch, N3DS, PS Vita, IOS/Android.

Hobbyjapan 🇯🇵
Andreas Eklöv 🌿

När @Carl Johansson-Sundelius inte är upptagen med att beskjuta mig med nerf-vapen stjäl han mitt kaffe. Undrar vad jag gjort i ett tidigare liv för att förtjäna detta?


signatur

Allmän Japan-konnässör och smått besatt av allt som heter JRPG och Metroid.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Plattformar: PC, PS5, PS4 Pro, Nintendo Switch, N3DS, PS Vita, IOS/Android.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Loevet:

När @Carl Johansson-Sundelius inte är upptagen med att beskjuta mig med nerf-vapen stjäl han mitt kaffe. Undrar vad jag gjort i ett tidigare liv för att förtjäna detta?

Ditt fejs är anledningen till allt.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Hobbyjapan 🇯🇵
Andreas Eklöv 🌿

Relaterad kuriosa: när @Carl Johansson-Sundelius avslöjade att kaffet hade avyttrats i termosar försökte jag trycka fram kaffe ur en termos. När det inte kom något kaffe på första försöket blev min omedelbara mentala reaktion: ”åh nej, är det här etapp två i hysset?”. Med Calle vet man aldrig.


signatur

Allmän Japan-konnässör och smått besatt av allt som heter JRPG och Metroid.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Plattformar: PC, PS5, PS4 Pro, Nintendo Switch, N3DS, PS Vita, IOS/Android.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Loevet:

Relaterad kuriosa: när @Carl Johansson-Sundelius avslöjade att kaffet hade avyttrats i termosar försökte jag trycka fram kaffe ur en termos. När det inte kom något kaffe på första försöket blev min omedelbara mentala reaktion: ”åh nej, är det här etapp två i hysset?”. Med Calle vet man aldrig.

Haha, att jag inte tänkte på det


signatur
Skribent

Calle är ett rövhål.


signatur

I am the black wizards.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Johan Olander:

Calle är ett rövhål.

Men jag är ditt rövhål!


signatur
Medlem

Räcker ju att bara kolla Calles avatar, den mannen är klart jävligt full-i-fan.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Jag hade telefonen i bröstfickan på skjortan, som en äkta agent! Sedan hade Kenneth på Swec riggat sin telefon från andra vinkeln

Du får skaffa en bredare bröstficka så du kan filma i landskapsläge.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Baronova:

Du får skaffa en bredare bröstficka så du kan filma i landskapsläge.

Rimlig lösning!


signatur
Redaktör
Skrivet av herrPuffy:

@Carl Johansson-Sundelius:

Haha hur kunde han inte se kameran på bordet?

Han hade inte fått kaffe.


signatur
Medlem

@Loevet: Haha låter rimligt! Sen är det än svårare att vara uppmärksam när man är utan kaffe!

Medlem
Skrivet av KoP:

Kan vi inte få Pepsi Max Cherry här i Sverige någon gång? Har funnits i våra grannländer i flera år (Finland t.ex).

Men kära nån! Gå till närmaste Hemmakväll och hämta ut ditt ex redan idag! Sån här information måste ju spridas snabbare. Går dock inte att få hemkörd.


signatur

CPU: Intel 12600K GPU: ASUS RTX 3080 TUF OC RAM: G.Skill 16GB DDR4 CL14 @ 3200Mhz
Moderkort:
TUF GAMING Z690-PLUS WIFI D4 Kylning: Noctua NH-U12A chromax.black Chassi: Fractal Design Meshify 2 - Light Tint PSU: ASUS ROG Strix 1000W 80+ Gold SSD1: Samsung 990 Pro 1TB SSD2: Samsung 980 Pro 500GB SSD3: Samsung 850 Pro 1TB Skärm: AOC Agon AG271QG 165Hz IPS G-Sync Cooled by Noctua

KoP
Medlem
Skrivet av Azureye:

Men kära nån! Gå till närmaste Hemmakväll och hämta ut ditt ex redan idag! Sån här information måste ju spridas snabbare. Går dock inte att få hemkörd.

Finns ingen Hemmakväll i närheten. Dock går det ju att beställa plattor med Pepsi Max Cherry ifrån någon nätbutik. Skulle dock se att den kom officiellt så att den finns i var och varannan butik.

Skägg.
10 Chambers

signatur
Gnällkuk

@Carl Johansson-Sundelius: fett! trodde inte ni fick tag på ett?


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av trickeh2k:

@Carl Johansson-Sundelius: fett! trodde inte ni fick tag på ett?

Inte vi heller! Så ska bli askul att testa.


signatur
Relik 📜
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Tompa bokstavligt dansade runt i köket när paketet kom. En syn för gudar!


signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.

Skägg.
10 Chambers

signatur
Medlem
Medlem

@Carl Johansson-Sundelius: This kaffemaskin isn't big enough for both of us.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Skriv svar