Id vill göra "så mycket" efter lanseringen av Doom Eternal

Robot
Id vill göra "så mycket" efter lanseringen av Doom Eternal

Helvetet är gåvan som keeps on giving.

#doom-eternal, #id-software


Medlem

Är riktigt taggad!

Av det jag har sett kan det bli riktigt bra. Mindre pussel och mer gameplay så är jag nöjd 👍


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Doom varje år! yeah! folk köper SP Fps spel så låt oss mjölka och förstöra denna genre med snabb utvecklade ofärdiga spel i framtiden.


signatur

“Too weird to live, too rare to die”

Medlem
Skrivet av cybo:

Doom varje år! yeah! folk köper SP Fps spel så låt oss mjölka och förstöra denna genre med snabb utvecklade ofärdiga spel i framtiden.

Va? Det är 4 år sen sist och det dom pratar om här är dlc..

Medlem

Vist fortsätt ett tag att underhålla spelet efter release, men sen vill jag faktiskt att id Software tar en break från DooM och ger Quake 1 samma treatment.

Medlem

Skulle gärna se ett Quake 5 isället. Fast ett Quake 1 remake/uppföljare med mer fokus på Lovecraft monster skulle inte heller sitta fel.

Medlem

Skulle vilja ha ett nytt Hexen.


signatur

Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X

Medlem

Testa släpp det färdigt istället för att lägga till i efterhand, just saying.

Medlem
Skrivet av rmpyro:

Skulle vilja ha ett nytt Hexen.

Annars har du amid evil som är det närmaste du kan komma


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

@magma: haha, jo det ser ut som spelet. Fast jag ville ha något i stil med nya doom

Skulle vilja ha ett spel som liknar Hell raid, Project Offset eller Dark Messiah.


signatur

Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X

Medlem
Skrivet av cybo:

Doom varje år! yeah! folk köper SP Fps spel så låt oss mjölka och förstöra denna genre med snabb utvecklade ofärdiga spel i framtiden.

Kom ju inget sp dlc till 2016, så det är nog välkommet.

Medlem

Spelarna vill inte ha ngt fattigt dlc. Spelarna vill ha en riktig uppföljare till Quake 1. Begrips?

Medlem
Skrivet av Allexz:

Testa släpp det färdigt istället för att lägga till i efterhand, just saying.

Kan börja med att ett spel är aldrig färdig och man kan utveckla spel så länge det finns pengar för det. 3-4 år för Doom Eternal är skapligt för ett SP FPS.

Medlem

Hoppas PS4-versionen stödjer mus+tangentbord som COD MW 2019 gör.

Medlem

Gör inte något med quake 1, det kommer inte bli bra. Gör ingen rtx sak heller, q2 rtx är bara fult.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av cybo:

Doom varje år! yeah! folk köper SP Fps spel så låt oss mjölka och förstöra denna genre med snabb utvecklade ofärdiga spel i framtiden.

Inte ett rätt i den kommentaren. Grattis.. läste du ens artikeln?

Det är dessutom fyra år mellean Doom (originellt jag vet) och Doom Eternal. Det är ganska bra med tid för utveckling av ett SP spel.

Skrivet av Allexz:

Testa släpp det färdigt istället för att lägga till i efterhand, just saying.

Vet inte riktigt vad denna myt att DLCs på något sätt är delar som man saxat ur det egentliga spelet kommer ifrån MEN det är som sagt inget annat än en myt. Många DLCs är saker som inte hade lanserats om de inte kunde sälja dem som paket. Det är alltså saker som tilläggs EFTER spelets release.. inte saker som annars kommit med spelet.

Skrivet av Rockefellerz:

Jag vill inte ha ngt fattigt dlc. Jag vill ha en riktig uppföljare till Quake 1. Begrips?

Fixed it for you.

1
Skriv svar