Sjunkande skepp? Skull & Bones ska ha drabbats av "många omstarter"

Robot
Sjunkande skepp? Skull & Bones ska ha drabbats av "många omstarter"
Medlem

Kommer nog bli en vit val

Medlem

Jag har fullt upp med Sea of thieves, som jag beslutade mig för att testa häromdagen
Har dock märkt att jag är för snäll för att sjöröva, då jag fått lära mig att man inte ska ta något som inte är ens egendom


signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Medlem

Ge mej ett kombinerat pirates och sea of thieves så e jag nöjd 🙂


signatur

Star citizen - swedish umbrella. Ett ideellt svenskt nätverk mellan organisationer och enskilda spelare.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/SWEUMB
Discord:
https://discord.gg/apN3dqYGM7

Gen
Medlem

Man undrar ju lite om alla dessa reboots beror på att Ubi inte är nöjda med att konceptet inte har tillräckligt med möjligheter för mikrotransaktioner eller inte blir en "live service" enligt deras mallar?

Avstängd
Skrivet av Gen:

Man undrar ju lite om alla dessa reboots beror på att Ubi inte är nöjda med att konceptet inte har tillräckligt med möjligheter för mikrotransaktioner eller inte blir en "live service" enligt deras mallar?

Mikrotransaktioner vet dom hur man gör. Bara att kolla på AC Odyssey.


signatur

PS5 och inget annat.

Gen
Medlem
Skrivet av breahl:

Mikrotransaktioner vet dom hur man gör. Bara att kolla på AC Odyssey.

Jo men utvecklaren kanske inte lyckats leverera en tillräckligt bra plattform för det?

Medlem

Imho så ser spelet ganska ointressant ut för mig personligen. Jag växte upp med Sid Meiers Pirates och har nog fastnat i sandlådetänket när det gäller piratspel. Vill inte ha snabba matcher med 5 mot 5 till båt, då kör jag hellre Modern Warfare till land

Medlem

@ForrestFox:

Håller med dig helt. När jag såg trailern till S&B såg jag framför mig ett spel som blandade Sid Meiers Pirates strategi delar och AC:BF sjöstrider! Jag menar, vad kan gå fel med att ta de bästa delarna från de (enligt mig) två bästa spelen om pirater som gjorts och göra nytt spel baserat på det? Väldigt, väldigt lite tänkte jag, ja ända tills det kom fram info om att S&B i första och främst var ytterligare ett bland tusentals andra jävla online/multiplayer-spel...

Avstängd

Är det en bra singleplayer story så kan det vara värt ett köp. För det lär väl finnas, eller?


signatur

PS5 och inget annat.

1
Skriv svar