Dags att kora världens bästa RTS-kampanj!

Medlem

Company Of Heroes 2.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

KKnD2: Krossfire
(Krush, Kill 'n' Destroy 2: Krossfire)

Lätt ett av de roligare rts spelen jag spelat. Historien till spelet utspelar sig efter ett världskrig med atombomber. Människan har efter kriget gömt sig i bunkrar i 40 år och då har mutanter tagit över världen. Människan och mutanterna börjar kriga och då kommer även Series 9 ''farmar robotar'' och strider, för att de är less på att människan förstör deras farmer.

Medlem

Homeworld 2


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Medlem

Cesar 3 -98


signatur

Niet.

Medlem

Zorro till Commodore64.


signatur

Move.L #beef, $4
Om du läser detta, har jag aptråkigt på jobbet -- och andra sidan, verkar du ha det också, ska vi ligga med varandra?

Medlem

Dune II: Battle for Arrakis - House Harkonnen

Medlem
Medlem

Wings of liberty, asbra cheesy kampanj.

Medlem
Medlem

Dark Reign 2 är en gammal goding man har goda minnen ifrån

Medlem
Skrivet av Lasrod:

Mins när jag lånade min väns Amiga 500 för att spela detta alster....

Medlem

Sins of a Solar Empire

Medlem

Red Alert

Warcraft 3 RoC tätt där efter..

Medlem

Warhammer Dark Omen är än i denna dag en fantastisk pärla. Älskar hur dialogerna för storyn framåt, och att ens val väldigt märkbart påverkar de kommande striderna. Spelet som är så oförlåtande också. Här kan du fasen inte köpa tillbaka dina regimenten om de dör i strid, vilket gör att kommande strider blir vansinnigt svåra. Taktiskt tänk, tålsmod och en gnutta tur behövs här. Klar nominering

Medlem

Empire: Total War

Medlem

Close Combat; 1 januari 1996

Medlem

Det är många som jag tycker är bra svårt att säga vilken är bäst...


signatur

Hail to the king, Baby!

Fragtjuv

Total Annihilation


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Medlem

Är inte rubriken på förstasidan lite missvisande? Det gäller väl bäst RTS-*kampanj*, och inte bäst RTS i allmänhet? Alltså hur bra spelet är vad gäller enspelarupplevelsen?


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem
Skrivet av PeTTs0n:

Är inte rubriken på förstasidan lite missvisande? Det gäller väl bäst RTS-*kampanj*, och inte bäst RTS i allmänhet? Alltså hur bra spelet är vad gäller enspelarupplevelsen?

Folk kanske svarar med både och i tanke?

OnT: starcraft och brood war !

Medlem

Tycker Starcraft: Brood war är världens bästa RTS spel genom tiderna personligen, men kampanjen är nog en utav de tråkigaste det tyckte jag till och med när det var nytt.

När det kommer till singel player så är nog Dawn of war 1 och 2 väldigt olika kampanjer mina onekliga favoriter. Synd bara att Dawn of war 3's kampanj nog är en av de sämsta jag spelat

Medlem

Ground Control - helt oslagbart för sin tid

Medlem

Slaget om midgård, sen är ju den kampanjen baserad på en filmserie som är baserad på böcker, så lite fusk kanske...

Medlem

C&C Red Alert!

Medlem

Red Alert 2: Yuris Revenge!

Medlem

Red Alert
Total Annihilation
KKND2
Red Alert 2
WC2

I den ordningen.
StarCraft är ett riktigt bra spel, men det kvalar inte in på min topp 5.

Medlem

Company of Heroes(det första)

Medlem

Warhammer 40,000: Dawn of War 1.


signatur

I drank what?

Medlem

Jag håller med om alla spel som nämnts redan i stort sett Men håller Starcraft 2 (lr allt med starcraft) mkt nära hjärtat


signatur

//monster

ELF
Medlem

K.K.N.D


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Skriv svar