Cloud i klänning, Red XIII – nya Final Fantasy VII-trailern är här!

Robot
Cloud i klänning, Red XIII – nya Final Fantasy VII-trailern är här!

Och ett stycke nykomponerad musik av Nobuo Uematsu.

#final-fantasy-vii-remake, #square-enix


Medlem
Medlem

Satan i gatan! Kommer köpa först till PS4 och sedan till PS5. Glad att Cyberpunk flyttades fram för min spelkatalog innehåller alldeles för många bra spel att gotta ner sig i just nu

Medlem

Tappade hakan när jag såg Red XIII <3

Medlem

Alltså musiken <3

Medlem

5/5 would bang!

Medlem

Hoppas hoppas hoppas att Square Enix inte f*ckar upp det med massa story utbruten i DLC:s osv. Ser sjukt bra ut!

Medlem

Ser sinnessjukt bra ut. Tidernas bästa spel kommer att bli ännu bättre.

Medlem

Fy fan vad bra det ser ut. Verkligen wow.

Sorry för gnäll, men kan inte släppa tanken på att spelet kommer att sluta när det bästa börjar. Precis när man tag stegen ut i den öppna världen.

Ugh.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av maaex:

Hoppas hoppas hoppas att Square Enix inte f*ckar upp det med massa story utbruten i DLC:s osv. Ser sjukt bra ut!

Det tar emot att säga det, men vet inte om jag skulle kunna motstå frestelsen oavsett hur giriga Square Enix blir gällande Final Fantasy VII remake.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Game of the decade

Gnällkuk

Ser galet bra ut!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

jag vet inte om cross dressing tilltalar mig så mycket. Om nåt ska jag ordna ettan till PS5:an.


signatur

“A painter should begin every canvas with a wash of black, because all things in nature are dark except where exposed by the light.”
― Leonardo da Vinci

Medlem
Skrivet av Freakon:

Fy fan vad bra det ser ut. Verkligen wow.

Sorry för gnäll, men kan inte släppa tanken på att spelet kommer att sluta när det bästa börjar. Precis när man tag stegen ut i den öppna världen.

Ugh.

Ja, det är lite jobbigt. För så är det. Midgar i all ära, men spelet blir så mycket bättre när man kommer ut från Midgar och hela världen öppnar upp sig.

Medlem

Åh vad svårt det kommer vara att motstå men jag ska göra mitt bästa, vill ha helheten och känner inte för att vänta efter en förmodad cliffhanger. Blir nog att vänta eller försöka ändå. Midgar är bra men inte det bästa i spelet som kommer sedan. Och musiken, gillade verkligen musiken. Jag har lite svårt för rösterna som enda klagomål förutom Red XIII, den rösten passade riktigt bra.

Medlem
Skrivet av Tröjan:

Ja, det är lite jobbigt. För så är det. Midgar i all ära, men spelet blir så mycket bättre när man kommer ut från Midgar och hela världen öppnar upp sig.

Håller helt med. Nu när vi vet det, då riskerar det att skada hela upplevelsen.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av Freakon:

Håller helt med. Nu när vi vet det, då riskerar det att skada hela upplevelsen.

Suget att få spela vidare kommer att vara outhärdligt. Jag tänker mig att första delen slutar precis när man kommit utanför Midgars murar och vandrar ut i den öppna världen. Vore inte det en snygg avslutningssekvens att eftertexterna börjar rulla medan hela sällskapet vandrar iväg i solupp/nedgången mot Kalm till tonerna av main theme?

Medlem
Skrivet av Tröjan:

Suget att få spela vidare kommer att vara outhärdligt. Jag tänker mig att första delen slutar precis när man kommit utanför Midgars murar och vandrar ut i den öppna världen. Vore inte det en snygg avslutningssekvens att eftertexterna börjar rulla medan hela sällskapet vandrar iväg i solupp/nedgången mot Kalm till tonerna av main theme?

Det kommer att vara outhärdligt, det håller jag helt med om.

Den sekvensen du beskriver skapar inget annat än ångest i min själ. Vackert, absolut. Mäktigt, javisst. Men insikten om att behöva vänta sjukt länge dödar all romantik för mig.

Med det sagt, så är jag fortfarande grymt sugen. Är övertygad om att helheten kommer att bli en upplevelse utöver det vanliga.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

1
Skriv svar