Ubisoft ska släppa fem storspel innan april nästa år

Robot
Ubisoft ska släppa fem storspel innan april nästa år

Tre är bekräftade - vilka är de andra två?

#assassins-creed, #splinter-cell, #ubisoft


Medlem

De blir säkert försenande ändå

Inaktiv

AC och FC? Kan dom inte pausa dessa titlar och låta folk andas lite?

Medlem
Skrivet av anon_326114:

AC och FC? Kan dom inte pausa dessa titlar och låta folk andas lite?

Odyssey kom 2018, det är klart dags för ett nytt snart. Ser fram emot vikingatemat.

Medlem

Nu ska jag avslöja en hemlighet. Deras 5 nya spel är egentligen samma spel fast med olika skins.

Testpilot / Ambassadör
Speedrunning

Jag hoppas att nästa Mario + Rabbids räknas till dessa storspel. Sen kanske det inte är just Mario + Rabbids, men jag vill ha samma typ av gameplay


signatur

Testpilot | #FZ-ambassadör #Speedrunning & #Retro | Twitter
Stora Retrotråden - Stora Speedruntråden
Dator: i7-2600K | P8P67-Pro | R9 280x | 12GB DDR3
Konsoler: NES, SNES, N64, GCN, Wii, Wii U, Switch, Genesis, PS2, PS3, (PS4), Xbox 360, Xbox One S

Medlem
Skrivet av anon_326114:

AC och FC? Kan dom inte pausa dessa titlar och låta folk andas lite?

Skrivet av Ribcage:

Odyssey kom 2018, det är klart dags för ett nytt snart. Ser fram emot vikingatemat.

Precis, samt Far Cry 5 (senaste fullstora Far Cry spelet) kom även det ut 2018. Så om dessa två kommer 2020, så är det minst 2 år mellan spelen. Helt ok andningstid.


signatur

I drank what?

Medlem

AC säger jag aldrig nej till

Medlem

Klarade AOC 100% sync igår, så nu är jag redo för nästa AC! De övriga ubisoft-spelen är inte så lockande då de flesta är en slags sämre klon av AC, känns det som.


signatur

Switch OLED, PS4 slim, PS3, New 3DS XL, Wii, GC, N64, GBA & NES
PC: 5800X3D ■ 32GB■ RTX 3070 ■ 27"1440p@165 Hz

Geeks Gaming

Enda UBI spelet jag längtar efter är beyond good and evil 2.
Allt annat känns bara som reskin på reskin.

Medlem

Nya The Settlers? Måste väl räknas med som ett av deras större varumärken?

Inaktiv
Skrivet av Mirage:

Precis, samt Far Cry 5 (senaste fullstora Far Cry spelet) kom även det ut 2018. Så om dessa två kommer 2020, så är det minst 2 år mellan spelen. Helt ok andningstid.

Jag hade hellre sett att de la ner 2 år till och levererade en värld som faktiskt känns levande. Jag gillar generellt Ubisoft spel men de satsar ju bara på volym och area, visst snyggt är det men väldigt generiskt.

Men smaken är som baken.

Skrivet av Ribcage:

Odyssey kom 2018, det är klart dags för ett nytt snart. Ser fram emot vikingatemat.

Vikingar va bara rykten


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Vikingar va bara rykten

Okej, så det är dementerat?

Medlem
Skrivet av Ribcage:

Okej, så det är dementerat?

Kan vara rykten baserade på sanning. Det vet inte vi alls. Omöjligt att veta förens dom utannonserar nästa AC. Det skulle fungera med ett viking tema. Faktiskt.

Medlem
Skrivet av denza:

Kan vara rykten baserade på sanning. Det vet inte vi alls. Omöjligt att veta förens dom utannonserar nästa AC. Det skulle fungera med ett viking tema. Faktiskt.

För tidigt att säga att det enbart var rykten mao. Ser fram emot det,när det nu kommer.

1
Skriv svar