Dags för LAN? Soldat 2 annonserat

Robot
Dags för LAN? Soldat 2 annonserat

Skjut polare som om det det var 2003.

#lan, #nostalgi, #soldat-2


Geeks Gaming

Så mycket man spela soldat när man gick gymnasiet xD
Kan bli intressant hur de utvecklas

Gnällkuk

Hmm, jag var ju på en hel del lan när det begav sig men har aldrig någonsin hört talas om Soldat?


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Soldat <3
Många minnen från gymnasiet och lan med det spelet

Medlem

faktiskt inte hört talas om alls, måste flygit mig helt förbi. Men det liknar Liero rätt mycket... ser riktigt roligt ut

Medlem

Trevligt Blir en liten nostalgitripp när det testas sen, även om det kanske inte kommer nötas på samma sätt som ettan.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Liero dominerade under min skolgång, soldat var trash

Destroyer of framsidan
Hedersgurka

Soldat! Det och Liero gick varmt hemma.


signatur

Trottoarkantssnubblande insjögangster.

Medlem

Kraschat ett gäng datorer i Liero med banana bombs och loading Times = 0

Det var tider det 👍

ELF
Medlem

Oj, soldat gick varmt på LAN.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Trodde aldrig i min vildaste fantasi att jag skulle se det här. Någon som kommer ihåg granatkastaren i Soldat, mums! Rekommenderar alla att skaffa Soldat 2!

Medlem

Jag och några polare lyckades dra ihop ett gammalt hederligt lan när fruar och barn var borta en helg och då var faktiskt Soldat ett spel som gick varmt!

Medlem

Det här är nog den bästa spelnyheten för mig sedan länge. Ser riktigt krispigt ut dessutom.

Medlem

detta hamnar omedelbart i wishlist fan i mig


signatur

//monster

Medlem
Skrivet av Gustav Höglund:

Soldat! Det och Liero gick varmt hemma.

Utan att ha gugglat: kan man spela Liero idag?


signatur

Niet.

Medlem
Soldat now on steam!

Hej allesamans! Ni kan börja värma upp nu, det är nämligen så att Soldat precis släpptes på steam! Det är lika bra som innan, haha. Det råkar vara så att jag är lite insatt i detta så skriv till någon admin om ni vill ha en server.

starkt rekommendera att gå med i den officiella Discord kanalen. http://discord.gg/soldat

// manofoneway

1
Skriv svar