Platinum Games sugna på Scalebound, men det är upp till Microsoft

Robot
Platinum Games sugna på Scalebound, men det är upp till Microsoft

"Vi skulle älska att återvända."

#platinum-games, #scalebound


Medlem

Så Tencents vidriga klor har greppat tag om ännu en studio...

Medlem
Skrivet av Jozo:

Så Tencents vidriga klor har greppat tag om ännu en studio...

lol

Medlem

Ehhh slut på pengar?

Inaktiv
Skrivet av Jozo:

Så Tencents vidriga klor har greppat tag om ännu en studio...

Om du orkar får du gärna utveckla kortfattat på ”Tencents vidriga klor” vad det ska betyda.

Medlem
Skrivet av Jozo:

Så Tencents vidriga klor har greppat tag om ännu en studio...

Platinum är fortfarande independent och Tencent har ingen direkt makt hos Platinum. Mark Kern förklarade i ett väldigt långt stycke på twitter vad det handlade om men orkar inte leta fram det just nu. Googla vet jag.

Medlem

Kommer nog aldrig förstå mig på vissa asiater... Men antar att nån blir glad över detta, själv har jag aldrig hört talas om spelet och har försökt mig på bayonetta serien men pallar inte konstiga spel.

Medlem
Skrivet av anon_119148:

Om du orkar får du gärna utveckla kortfattat på ”Tencents vidriga klor” vad det ska betyda.

Kinas regering. Huvudägare i Tencent. Stödjer du mordhot på läkare som ville tidigt varna för Coronaviruset, så är Tencent företaget för dig.


signatur

I drank what?

Avstängd
Skrivet av Barkbiten:

Platinum är fortfarande independent och Tencent har ingen direkt makt hos Platinum. Mark Kern förklarade i ett väldigt långt stycke på twitter vad det handlade om men orkar inte leta fram det just nu. Googla vet jag.

Man måste inte googla.
Ibland bör en människa vara hjälpsam om den kan

Medlem
Skrivet av Konstig Inombords:

Man måste inte googla.
Ibland bör en människa vara hjälpsam om den kan

Okay, googla inte då?
Skulle du säga att detta är ett tillfälle då en människa bör vara hjälpsam? En googling är allt som krävs....

1
Skriv svar