Fallout 76 NPC-uppdatering ska testas i veckan

Robot
Fallout 76 NPC-uppdatering ska testas i veckan

Wastelanders introducerar datorstyrda överlevare och följeslagare.

#fallout-76, #wastelanders


Medlem

Ska kanske testa att spela igen. Men kan uppdragen avbrytas av atombomber och göras ospelbara av höglevlade spelare fortfarande? Det sista jag gjorde i spelet var att jag gjorde ett uppdrag och så kom det en atombomb precis där. Hela uppdraget förstördes och jag fick börja långt tillbaka.

Medlem
Skrivet av Alienshade:

Ska kanske testa att spela igen. Men kan uppdragen avbrytas av atombomber och göras ospelbara av höglevlade spelare fortfarande? Det sista jag gjorde i spelet var att jag gjorde ett uppdrag och så kom det en atombomb precis där. Hela uppdraget förstördes och jag fick börja långt tillbaka.

Med tanke på hur dött spelet är idag så lär inte det vara något större problem längre.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Blir väl en trasig uppdatering som vanligt som förstör för de få användare som finns kvar.


signatur

Medlem i Asgard, en svensk Star Citizen organisation.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/ASGARD

Min referral code: STAR-92KM-Q67T, https://robertsspaceindustries.com/referral-program
Använd gärna när du skapar ditt konto. Relaterade frågor? Skicka gärna ett PM.

Medlem
Skrivet av Dunder:

Med tanke på hur dött spelet är idag så lär inte det vara något större problem längre.

Spinner vidare. Med tanke på hur dött spelet är idag så lär det behövas npcs.

Medlem

Ser fram emot mer fail med denna titel. Lider dock med dom som lirar det.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Gen
Medlem
Skrivet av justhitx:

Spinner vidare. Med tanke på hur dött spelet är idag så lär det behövas npcs.

Kan man teoretiskt sett bli max level helt ensam på en server? Behövs ens andra spelare?

Skrivet av Nyhet:

”ett hundratal” spelare ska bjudas in till en privat pc-testserver.

Så testningen är öppen för alla som kör!

Medlem
Skrivet av bullet tooth tony:

Så testningen är öppen för alla som kör!

Burn!


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Frilansare
Skrivet av bullet tooth tony:

Så testningen är öppen för alla som kör!

Haha!

Medlem

Fick invite till test servern. Sent igår kväll.


signatur

Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X

Medlem

signatur

Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X

1
Skriv svar