Asobo släpper massor av korta klipp från MS Flight Simulator

Robot
Asobo släpper massor av korta klipp från MS Flight Simulator

Kan du inte heller få nog av den urläckra flygsimulatorn?

#Asobo-studios, #Microsoft-flight-simulator


Medlem

Otroligt snyggt även om det bara var korta klipp utan ljud.

Releasehästryttare

Visst är det snyggt, men förståre inte varför man skall spela detta om man inte använder det som flygträning om man skall bli pilot.

Vill ha bössor på mina plan och skjuta med andra!
Warthunder har ju halkat lite efter på senaste år grafikmässigt, men såg denna vidon på il.2s expansion och det ser galet snyggt ut:

Skribent
Skrivet av Devan:

Visst är det snyggt, men förståre inte varför man skall spela detta om man inte använder det som flygträning om man skall bli pilot.

Vill ha bössor på mina plan och skjuta med andra!
Warthunder har ju halkat lite efter på senaste år grafikmässigt, men såg denna vidon på il.2s expansion och det ser galet snyggt ut:

https://youtu.be/3OsOT1qZJlQ

Personligen ser jag det som ett luftburet svar på Euro Truck Simulator – något att sitta och ta det lugnt med när man inte orkar dra igång något spel med massor av action som kräver snabba reflexer.

Sedan är det ju häftigt att bara åka på virtuell sightseeing till platser man aldrig kommer besöka

Medlem
Skrivet av Devan:

Visst är det snyggt, men förståre inte varför man skall spela detta om man inte använder det som flygträning om man skall bli pilot.

Jag tror nog du innerst inne förstår varför. Det är ju inte direkt svårt att förstå att olika folk finner njutning och nöje av olika saker här i livet

Medlem

Bara hoppas det släpps en flyg ratt då som jag hade när jag körde flight simulator X och alla dessa tillägg så man kunde knappa in koder och sånt på en speciell autopilot dator, minns jag hade en mod med passagerare och sånt. Man ägde ett flygbolag och kunde visa film och sälja mat och sånt på flygningarna. Om/när sånt kommer ut som dlc då är jag såld. Ett måste är ju flygspaken. Funkar inte med en vanlig joystick (inte så att man flyger en gammal Airbus) Mitt favorit flygplan är 737-800

Medlem

Ser coolt ut. Häftigt att kunna flyga över Sverige och kunna känna igen sig. Har aldrig testat ett flyg spel men detta verkar riktigt intressant och blir nog ett köp. Kommer lira det med en handkontroll så hoppas det funkar bra.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Jo.


signatur

Styret upp och däcken ner

Medlem

Fick Alphan i förrgår...jag är kär.

Medlem
Skrivet av denza:

Bara hoppas det släpps en flyg ratt då som jag hade när jag körde flight simulator X och alla dessa tillägg så man kunde knappa in koder och sånt på en speciell autopilot dator, minns jag hade en mod med passagerare och sånt. Man ägde ett flygbolag och kunde visa film och sälja mat och sånt på flygningarna. Om/när sånt kommer ut som dlc då är jag såld. Ett måste är ju flygspaken. Funkar inte med en vanlig joystick (inte så att man flyger en gammal Airbus) Mitt favorit flygplan är 737-800

Kan starkt rekommendera Honeycomb.

Medlem
Skrivet av NaxoS:

Fick Alphan i förrgår...jag är kär.

Hur längesen var det sen du anmälde dig till alphan? Öppnar mailkorgen konstant i hopp om att den dyker upp


signatur

Grim Fandango, bättre uppfinning än hjulet!

Redaktör
Skrivet av madman_ozzy:

Hur längesen var det sen du anmälde dig till alphan? Öppnar mailkorgen konstant i hopp om att den dyker upp

De släppte in mer folk i fredags, info skulle skickas ut under ett par dagar. Håll tummarna.


signatur
Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

De släppte in mer folk i fredags, info skulle skickas ut under ett par dagar. Håll tummarna.

Tack för infon Tomas!


signatur

Grim Fandango, bättre uppfinning än hjulet!

Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

De släppte in mer folk i fredags, info skulle skickas ut under ett par dagar. Håll tummarna.

Sista mailet gick ut i fredags, så har man inte fått något så kom man inte med. Dock fick många sina i skräpkorgen (inkl jag själv), så det är värt att ta en titt där om man inte har fått något. Eller så kan man bara kolla i Xbox Insider Hub-appen och se om spelet ligger där.

1
Skriv svar