Nu får vi även se Wasteland Remastered i trailerform

Robot
Nu får vi även se Wasteland Remastered i trailerform
Ambassadör
Xbox

Det här ser riktigt trevligt ut! Det är kul med sådana här småprojekt som blåser liv i gamla forntida klassiker.

Wasteland Remastered kommer också direkt till Xbox Game Pass!


signatur

Jump in.

Medlem

<3 Älskar wasteland 1!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:

<3 Älskar wasteland 1!

Samma här, minns fortfarande när jag gick och köpte det och hur fräckt det lät när man körde autofire för första gången. Har kvar hintboken någonstans också, tror aldrig jag hade klarat av spelet utan den.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Wasteland ett spel jag önskar jag sprang på när det släpptes. Hade troligen älskat det, men även om jag uppskattar retrospel så tror jag det skulle kännas lite för retro idag. Kommer definitivt prova remaken dock.

Releasehästryttare

Steam sidan kom upp igår: https://store.steampowered.com/app/875800/Wasteland_Remastere...

In och förköp!

Backloggens befriare

Sjukt pepp på det här! Och eftersom att jag har originalet i backloggen får jag köpa detta utan att det kostar mig någon "nytt-spel credit"!


signatur

Ad hoc addendum

Medlem

Man fick med wasteland 1 när man köpte 2an men det var ingen höjdare 😝


signatur

I9 9900 - RTX 3080 - 32GB - 990 pro

Skribent

Hoppas de annonserar att man får det här spelet om man förbokat någon version av Wasteland 3, för köpa det tänker jag inte göra men vore roligt att prova.

Medlem
Skrivet av Shadee:

Hoppas de annonserar att man får det här spelet om man förbokat någon version av Wasteland 3, för köpa det tänker jag inte göra men vore roligt att prova.

Ta en gratisperiod game pass.

1
Skriv svar