Efter tre early access-år – WW2-shootern Days of War släppt

Robot
Efter tre early access-år – WW2-shootern Days of War släppt

Finfina användarbetyg av Steam-köparna.

#days-of-war, #releaselistan


Medlem

Ser riktigt roligt ut! Gillar dock DoD starkt.

Inaktiv

Recoil.dll could not be found.

Medlem

nu är betygen "mixed"


signatur

//monster

Medlem

Hade det här kommit när jag hade mer tid för spel och kortare backlog så ser det här ut som ett spel jag hade spelat skiten ur. Älskade DoD och dess source-uppfölljare!

Medlem
Skrivet av monsterbenke:

nu är betygen "mixed"

Nja, tror FZ avser "Recent reviews" - där är det 81% (a.k.a. Very High) positiva som gäller kontra de 44% om man ser till samtliga Steamrecensioner. Tittar man dessutom på grafen ser man att den största delen av de negativa recensionerna är ett par år gamla.


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem

Tror jag ska köpa denna när jag har pengar


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Gnällkuk

Vet inte riktigt vad det är som folk lockas av, det ser verkligen ut som ett spel från forna tider.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Ser ut som BF1942 med fin grafik


signatur

i7 4790k | 16GB DDR3 | GTX 1070

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Vet inte riktigt vad det är som folk lockas av, det ser verkligen ut som ett spel från forna tider.

Varför skulle folk inte kunna lockas av det?

Medlem

Im on! Hojta om vi ska lira, skicka ett pm här bara.

Medlem

Gillar tidsperioden men känns för mycket CoD eller BF1 dvs för snabbt. Skulle vilja ha något i samma miljö men långsammare och mer taktiskt gameplay.


signatur

PSN: MrOakenborn

Medlem
Skrivet av Oakenborn:

Gillar tidsperioden men känns för mycket CoD eller BF1 dvs för snabbt. Skulle vilja ha något i samma miljö men långsammare och mer taktiskt gameplay.

Post scriptum är ett långsammare WW2 spel som kanske passar bättre för dej isf. Om du tycker det är FÖR långsamt kan jag rekommendera heroes & generals istället 🙂


signatur

Star citizen - swedish umbrella. Ett ideellt svenskt nätverk mellan organisationer och enskilda spelare.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/SWEUMB
Discord:
https://discord.gg/apN3dqYGM7

Medlem

I BF V:s dagar släpps ett nytt WW2-spel med samma grafik som Day of Defeat source. GG!

ELF
Medlem
Skrivet av zavvy:

I BF V:s dagar släpps ett nytt WW2-spel med samma grafik som Day of Defeat source. GG!

Det släpps fortfarande spel med pixelgrafik och så har vi även Borderlands serien som alltid sett likadant ut. Så hur hypermodern grafiken är spelar mindre roll.
Har själv inget emot grafiken i spelet, men vill se lite mer gameplay, ser ut att vara en gnutta för snabbt gameplay.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Gnällkuk
Skrivet av Yabba:

Varför skulle folk inte kunna lockas av det?

Jag sa bara att jag inte ser tjusningen eller förstår den.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av vbgbasse:

Post scriptum är ett långsammare WW2 spel som kanske passar bättre för dej isf. Om du tycker det är FÖR långsamt kan jag rekommendera heroes & generals istället 🙂

Tack för tipsen. Får kolla in dom


signatur

PSN: MrOakenborn

Medlem

What? Det här är alltså ett nytt spel!?
Å, fy. Nej tack!


signatur

autograph

1
Skriv svar