Gratis nu – Farming Simulator 19

Robot
Gratis nu – Farming Simulator 19

Kommer inget nytt farming simulator innan nya konsolerna släppts: https://www.facebook.com/giants.farming.simulator/posts/10157...


signatur

i7 4790k | 16GB DDR3 | GTX 1070

Avstängd

Nu jädrar blir det till att odla ORMBUNKAR!

Medlem

Tog hem detta för att testa. Har alltid haft lite svårt att förstå tjusningen med alla dessa simulators, så ska bli intressant att testa

Medlem
Skrivet av ClockWise:

Tog hem detta för att testa. Har alltid haft lite svårt att förstå tjusningen med alla dessa simulators, så ska bli intressant att testa

Haha ja samma här, Kan inte ens i min vildaste fantasi förstå att någon vill spela ett spel om att vara en bonde.

Inaktiv
Skrivet av Rydell1986:

Haha ja samma här, Kan inte ens i min vildaste fantasi förstå att någon vill spela ett spel om att vara en bonde.

En amatörpsykologisk teori kan vara att detta anspelar på samma sträng som att köra lagligt i GTA. Visst finns det några som genuint gillar denna typ av spel men de flesta vill nog bara lalla runt en stund och se hur man kan fucka upp spelet

Medlem

Vad snackar ni om? Hur många har inte lirat Stardew valley med behållning? Då är man ju också bonde. Frågan är om man kan smyga till traktorn och således bli Mr. James Bonde.

Skribent
Skrivet av anon_119148:

En amatörpsykologisk teori kan vara att detta anspelar på samma sträng som att köra lagligt i GTA. Visst finns det några som genuint gillar denna typ av spel men de flesta vill nog bara lalla runt en stund och se hur man kan fucka upp spelet

Jag recenserade spelet för Loading och insåg då hur stort spelet är. Det har en egen e-sports genre och även Farmcon där alla amatörfarmare samlas och delar erfarenheter. Sen alla tillbehör som säljs, så som traktorrattar och grejor. Det är helt galet!

Blev själv fast i spelet också ett långt tag. Var något speciellt med att plantera sina grödor...ta hand om dem, sälja för att kunna köpa nya maskiner. Sen att bara åka runt på fältet i traktorn var som meditativt på något vis. Spelen är varken snygga eller egentligen intressant på papper, men något gjorde att jag blev helt fast när jag väl började spela


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Försökt få detta att funka med lillebror hela dagen men det blir ständigt problem med connection i multiplayer.
Fungerar några minuter sen spricker det..
Verkar va en hel del problem om man kollar forum osv.

Medlem
Skrivet av Rydell1986:

Haha ja samma här, Kan inte ens i min vildaste fantasi förstå att någon vill spela ett spel om att vara en bonde.

Haha jag slänger på mig mina peltorlurar och blåställ när jag spelar farmingsimulator så jag får rätt känsla

1
Skriv svar