Vi har lagt 1 miljard dollar på Nintendos mobilspel

Robot
Vi har lagt 1 miljard dollar på Nintendos mobilspel
Medlem

"Vi har lagt 1 miljard dollar på Nintendos mobilspel"


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Vem är det som spenderar i alla dessa "skit" mobilspel.
Nu tänker jag allmänt.
jag har fått morsan och syrran (förhoppningsvis) att inte spendera pengar i Candy crush och förklarat hur meningslöst det är.
fan skänk hellre pengarna till välgörenhet


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Gnällkuk

Konstigt att Super Mario floppade med fantasipriser. 100 spänn för ett mobilspel är sjukt dyrt och det var ju knappast ett stort spel med mycket innehåll.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Tyvärr ytterligare tecken på den dystopiska utvecklingen på mobilmarknaden. Som tur är finns Apple Arcade som ett litet ljus i mörkret.


signatur

Fractal Design Define 7 | Asus ROG Strix B550-F Gaming | Ryzen 7 5800X3D | Dark Rock Pro 4 |16GB G Skill DDR4 @ 3200Mhz | Samsung 970 EVO Plus 1TB NVMe | Asus Rog Strix RTX 3080 OC | Corsair RM750X | AW3423DW

Nintendo Switch Oled TotK-edition | Playstation 5 SE | PSVR2 | LG OLED B9 65''

Medlem

Betalar Ad removals ibland om det är ett spel som jag verkligen gillar. Och om priset inte ligger för högt.


signatur

PSN: MrOakenborn

Medlem

Fascinerande att FE dragit in så mycket pengar. Det märks knappt att det går att handla i det spelet. Inget tjat om att köpa och du får så mycket varje dag att man skulle behöva spendera flera timmar varje dag för att hinna göra av med det och behöver handla för riktiga pengar.
Det är kul att se att ett upplägg som mera liknar ett vanligt spel kan dra in stora summor. Då kanske vi kommer se fler spel som liknar det istället för tjatet om att köpa energi hela tiden...

1
Skriv svar