Nya (skakiga) Resident Evil 8-rykten: zombier, varulvar och Chris Redfield

Robot
Nya (skakiga) Resident Evil 8-rykten: zombier, varulvar och Chris Redfield

Sjuans Ethan sägs spela huvudrollen igen.

#capcom, #resident-evil, #resident-evil-8


Medlem

Ja , hoppas verkligen de fortsätter på samma spår som 7an. Remakesen i all ära men 7an var grym och stämningsfull. Jag diggade den nya approchen mer än remakesen. Orginalen remaken är dock favoriten

Medlem
Skrivet av heady89:

Ja , hoppas verkligen de fortsätter på samma spår som 7an. Remakesen i all ära men 7an var grym och stämningsfull. Jag diggade den nya approchen mer än remakesen. Orginalen remaken är dock favoriten

Jag tyckte både 7an och remaken var några av de bästa skräckspel som jag lirat så jag blir glad om de gör båda. Men håller med, jag hoppas också 8an kommer gå liknande spår som 7an.

Medlem

”Resident Evil 8 – som för övrigt inte kommer heta detta, utan ha en "finurlig titel"

Corona Evil?

Medlem

Sjuan var väl ok men den första timman eller två var bäst sen gick det utför tycker jag.. Tycker RE lämpar sig bättre i tredje person..

Medlem

Låter smarrigt. Diggar 7:an skarpt, grymt atmosfär och stämning. Spårar lite för mycket mot slutet dock, tänker på båten och saltgruvorna.

Varulvar låter också spännande, om än något otippat.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Sjuans första del när man är i huset var helt otroligt. Men sedan blev det inte så mkt mer. Var som om de inte hae gjort mer spel och kom på "fan vi måste ha mer annars är spelet inte så många timmar långt" och så lade man till resten i efterhand.
Hoppas nästa i delen är mer genomtänkt genom hela spelet.

Och låt gärna VR stöd finnas med igen. 7an bör def upplevas i VR om man vill få en rejäl jäkla resa iaf de första timmarna.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Sjuan inledde bra, men tappade greppet rätt fort. Ett 6/10-spel. Och jag är inte glad i förstapersonsspel. Så det här spelet lockar i princip inte ett dugg.

1
Skriv svar