God of War + Netflix = något Cory Barlog tror skulle passa

Robot
God of War + Netflix = något Cory Barlog tror skulle passa

En viss witcher kanske sparkade in en dörr?

#god-of-war, #netflix


Medlem

Vete tusan om god of war är högst upp på min lista över önskade spel-till-film/serie projekt.

Medlem

Älskar God of war spelen även om det nyaste gjorde mig frustrerad så pass ofta att jag la undan spelet så fort jag var klar med huvudstoryn. Så trött blev jag på spelet.

Men en serie om Kratos? Med en hög budget skulle det kunna bli helt massivt bra tror jag. Så länge de kör den gamla storyn i antika Grekland.

Jag vill se en Splinter Cell serie!

Medlem

Låter absolut intressant, känner dock inte att det måste vara live-action. Skulle kunna tänka mig en högkvalitativt animerad serie, eller CGI likt spelets mellansekvenser fast med lite mer polish etc.


signatur

If You Have an Idea that You Genuinely Think is Good, Don't Let Some Idiot Talk You Out of It.

Medlem

Kräver nog för mycket specialeffekter för att det ska fungera bra.
Kolla på GoT och Witcher så förstår man att det är för tidigt för att det ska kunna göras bra till en okey budget.
Men jag ser inga problem med att det skulle kunna dyka upp om 5-10 år ifall priset och kvalitén för CGI fortsätter att utvecklas.

Så jag säger gärna! men inte nu....

Medlem

Som det sägs ovan så skulle det behövas en sanslös budget för att göra God of War rättvisa som "live-action".

En animerad variant skulle kanske funka. Då skulle man även ha fördelen av att kunna använda samma röstskådisar som i det senaste spelet.

Medlem
1
Skriv svar